amning og vægttab! hjælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.464 visninger
17 svar
4 synes godt om
11. februar 2013

Merii

puhaa, synes det er så hårdt. Jeg har født for 3 måneder siden og der røg 10 kilo efter fødslen og siden er der ikke sket en dyt!

Jeg skal af med 17 kilo helst inden sommer, jeg passer på spiser sundt og tvært imod tager jeg på eller taber mig slet ikke!

Hvordan kan det være og jeg ammer fuldt ud?

er der nogen der kan hjælpe her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

TeamRocket

Er der ikke noget med at når man ammer går kroppen i hamster mode og gemmer på fedtet? Jeg fødte for 2 mdr siden knap, og her ryger der et til 2 kg om ugen uden jeg forsøger. Men jeg ammer heller ikke.

Anmeld

11. februar 2013

Merii

TeamRocket skriver:

Er der ikke noget med at når man ammer går kroppen i hamster mode og gemmer på fedtet? Jeg fødte for 2 mdr siden knap, og her ryger der et til 2 kg om ugen uden jeg forsøger. Men jeg ammer heller ikke.

Så kan jeg bedre forstå hvorfor der ikke sker noget!

men jeg vil så meget gerne af med 17 kilo inden sommer og det kan vel ikke lade sig gøre så!

tak for svar

Anmeld

26. februar 2013

fairlady

Merii skriver:

men jeg vil så meget gerne af med 17 kilo inden sommer og det kan vel ikke lade sig gøre så!

tak for svar

jeg er selv igang med at tabe mig. mit mål er 6 kg inden sommer. Et kilo af gangen. Jeg skal af med flere kilo, men tror ikke på at jeg kan udøve mirakler på så kort tid. Men så må målet være at smide 10 mere inden sommeren 2014

Anmeld

26. februar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Merii skriver:

tak for svar

Altså du taber dig af at amme. Gjorde jeg. da jeg stoppede med at amme tog jeg på igen. Men du er nybagt mor. Nyd bebse og fortsæt med at spise sundt. Hvis der ikke sker noget er der måske rod i stofskiftet? Ellers må du køres på den hårde måde i fitness  Er selv igang i fitness, og håber også på en 15-17 kg ligesom dig. 

Anmeld

26. februar 2013

3rollinger

Merii skriver:

puhaa, synes det er så hårdt. Jeg har født for 3 måneder siden og der røg 10 kilo efter fødslen og siden er der ikke sket en dyt!

Jeg skal af med 17 kilo helst inden sommer, jeg passer på spiser sundt og tvært imod tager jeg på eller taber mig slet ikke!

Proev at goere det at du skriver ALT det ned som du putter i munden i loebet af en dag, helst inden du vaelger at spise eller drikke det. Nogen gange tror vi, og foeler, at vi spiser sundt. For saa snart vi har puttet de 5 kiks vi har lyst til i hovedet, vender vi rundt og saa er de glemt. Mens vi godt kan huske den broccolisalat vi fik til frokost. 

Man bruger en hel del flere kalorier end normalt naar man ammer, og man maa da heller ikke gaa paa direkte slankekur under amning. Men man kan sagtens skaere en del ned.

Jeg tabte mig overhovedet ikke selv under amning, for med traethed og det at gaa hjemme, fik jeg spist for meget, eller fik ihvertfald daekket de kalorier jeg braendte dagligt. Men da min datter var 4 mdr startede jeg ved WW, hvor de har et specielt program for ammende, og der skrev jeg netop alt ned. Saa begyndte jeg at tabe mig 1,5-2 kg om ugen, til alle de andres WW gaengers store misundelse 

Du kan jo evt skrive ned i en uge, og saa saette det op herinde hvis du stadig ikke taber dig, saa er jeg sikker paa at du kan faa et par gode raad med paa vejen.

Det jeg oplevede da jeg skrev ned var at naar jeg stod med de 4 mariekiks i haanden, men skulle have dem ned paa papiret, jamen, saa gad jeg faktisk ikke spise dem for det blev jo sladret om paa papiret.

Held og lykke.

Anmeld

26. februar 2013

christina92

Merii skriver:

Jeg har samme problem.

Jeg kan leve med hvis jeg taber mig langsomt, men at det går den anden vej er jeg godt nok træt af

Anmeld

26. februar 2013

tarkoflen

Min veninde gik på kur kort efter hun havde født, og stadig ammede, men det gjorde, at hendes mælkeproduktion stort set stoppede, så det skal du måske passe lidt på med...

Får du nok protein i dine måltider? Måske du ikke bliver mæt nok, og derfor får indtaget for mange kalorier, på andre ting eller din krop måske forsøger at holde på fedtet, fordi du ikke får nok?

Anmeld

26. februar 2013

Merii

fairlady skriver:

jeg er selv igang med at tabe mig. mit mål er 6 kg inden sommer. Et kilo af gangen. Jeg skal af med flere kilo, men tror ikke på at jeg kan udøve mirakler på så kort tid. Men så må målet være at smide 10 mere inden sommeren 2014

Jeg vil have det går stærk og vil være sommer klar er så træt af det! så meget tålmodighed har jeg desværre ikke

tak for svar

Anmeld

26. februar 2013

Merii

sommerbarn<3 skriver:

Altså du taber dig af at amme. Gjorde jeg. da jeg stoppede med at amme tog jeg på igen. Men du er nybagt mor. Nyd bebse og fortsæt med at spise sundt. Hvis der ikke sker noget er der måske rod i stofskiftet? Ellers må du køres på den hårde måde i fitness  Er selv igang i fitness, og håber også på en 15-17 kg ligesom dig. 

ja det er rigtigt men kan godt sige dig jeg savner min krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.