her den anden dag fik jeg den underlige ide,
at jeg ville prøve og skrive dem ned jeg havde haft sex med .
jeg er nået et godt stykke op!
- Hvor når syntes i det er ''mange'' eller FOR ''mange .
stem gerne eller skriv hvor mange du har været sammen med samt hvor gammel du er . ..
Har stemt "eller flere.." For har ikke tal på dem og har ikke tænkt mig at få det, så det må forblive i det uvisse. Jeg har været ung, søgt opmærksomhed og kærlighed ude når jeg ikke følte jeg fik det hjemme - det løber op. Men om jeg har haft sex med alle mine bekendtskaber eller ej - husker jeg ikke. Så derfor skyder jeg bare højt for det kunne sagtens være. Jeg har helt sikkert levet det ud jeg skulle på daværende tidspunkt, eksperimenteret og fundet ud af hvad jeg kan lide og ikke kan lide og er fuldstændig afklaret. Er 34.
Og ja for fanden jeg har nogen gange tænkt : For helvede da også, jeg er sgu næsten en fucking luder - hvorfor kan jeg ikke bare holde op med at gå i seng med de her flygtige bekendtskaber eller venner.. så jeg sørgede for at stemple mig selv i mit indre - jeg vil aldrig nogensinde dømme andre for deres udskejelser og de valg de tager i den retning. Jeg håber bare at der altid bliver passet på med kondom osv. Hav det altid på dig og vejr stemningen. Nogen gange er det bare et helt galt bekendtskab du har gjort dig.
Men ellers nyd det så længe du kan og kan mærke du har lyst eller behov. Bliver du ked af det så stop og hold inde! Køb en dildo/vibrator -
Det er utroligt hvad sådan en lille een kan gøre 
Anmeld