Hvor ''mange'' har du haft sex med .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Miss-86

Jeg startede min seksuelle debut som 15 årig, har været i seng med 'mange' 19 stykker inkl. min dejlige kæreste jeg nu har været sammen med i 8 ½ år ..
Derfor mange er sat i ' ' fordi det kun er på knapt 3 år jeg har været sammen med dem. Det er ikke noget jeg snakker højt om, men jeg skammer mig heller ikke over det. Synes nu bare det er en privat ting

Men jeg har haft det sjovt og har løbet hornene af mig
Er glad for at jeg har prøvet lidt forskelligt, ellers havde jeg intet at sammenligne med. - Man ved jo reelt set ikke om det er god sex man får, når man 'kun' har prøvet én.
Det er bare min holdning.

Jeg VED at jeg ville have kedet mig på et tidspunkt, hvis jeg nu havde en kæreste som var den eneste jeg havde været i seng med..
Håber ikke det støder dem, der har det omvendt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

BigHope13

Jeg er 25 og har været sammen med 1, som er min skønne kæreste gennem 6 1/2år. Og jeg har det super fint med han er den eneste

jeg har ikke nogen mening om hvorfor mange er for mange, synes det kommer an på hvor gammel man er, og om hvor ansvarlig man er. har feks en veninde som var lidt omkring sig med et par fyre i hver mdr. men hun havde det skægt og huskede at beskytte sig, hendes vilde periode har jeg ikke det fjerneste i mod.
Har dog en anden veninde som var nøjagtig på samme måde men det var altså flere fyre hver weekend, plus hun blev gravid 4gange inden for ganske få mdr hvor hun fik abort alle gange og det er bare ikke okay i min verden.

Så alt med måde synes jeg, så længe man kan se tilbage og ikke fortryder noget synes jeg det er helt fint

Anmeld

11. februar 2013

simone_jacobsen

Har været sammen med 3 og bliver snart 26. Har dig været i et fast forhold i mere end 12 år.

Anmeld

11. februar 2013

Sabsy

Muhmi skriver:

Jeg har altid nydt at være single, for det betød en masse oplevelser, både gode og nogle meget mindre gode hehe...

Fortryder ingen af dem jeg har været i seng med, for de har alle sammen givet mig én på opleveren, god som dårlig.. 

Jeg har været i seng med mange... Rigtig mange når man tænker på hvor ung jeg er og hvor mange af årene jeg har været i faste forhold... 

Min seksuelle debut var da jeg var 14.. Jeg er snart 28... 9 af årene er i faste forhold, har aldrig været utro og jeg har været i seng med flere end 50... Så på 5 år har jeg været i seng med ca. 50... 

Jeg har haft det SKIDE skægt og jeg har kun tilraget mig 1 kønsygdom og det var fordi min ex bollede til højre og venstre MENS vi var kærester, så jeg har altid beskyttet mig godt når jeg har været single

Er ikke stolt af mit tal, men skammer mig bestemt heller ikke eller fortryder nogle af dem... Det er fortid og der er intet man kan gøre ved det

Min kæreste har også været en frisk fyr i de unge år, og som han så fint siger "Jeg har ikke tal på dem, men kan sige der står Jacobsen på de fleste i Holbæk".. Hahahaha..

Anmeld

11. februar 2013

Muhmi

Sabsy skriver:

Min kæreste har også været en frisk fyr i de unge år, og som han så fint siger "Jeg har ikke tal på dem, men kan sige der står Jacobsen på de fleste i Holbæk".. Hahahaha..

Anmeld

11. februar 2013

Sabsy

Muhmi skriver:

Jeg knækkede også af grin.. Men det er jo fint nok, det er en ærlig snak, jeg er også en der har haft en sjov ungdom og det er jeg faktisk glad for at have i min rygsæk.. Ikke alle var lige gode, men oplevelserne værd

Anmeld

11. februar 2013

Muhmi

Sabsy skriver:

Jeg knækkede også af grin.. Men det er jo fint nok, det er en ærlig snak, jeg er også en der har haft en sjov ungdom og det er jeg faktisk glad for at have i min rygsæk.. Ikke alle var lige gode, men oplevelserne værd

Præcis sådan jeg har det

Anmeld

11. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

her den anden dag fik jeg den underlige ide,

at jeg ville prøve og skrive dem ned jeg havde haft sex med . 

jeg er  nået et godt stykke op!

- Hvor når syntes i det er ''mange'' eller FOR ''mange . 

stem gerne eller skriv hvor mange du har været sammen med samt hvor gammel du er . .. 

Hvis man ikke kan kigge sig selv i spejlet med god samvittighed, så har man nok været sammen med for mange - men det er jo op til den enkelte at vurdere hvad der er for mange eller for få. For én kan 5 føles som mange, hvor andre skal op over 50 før de synes at det lyder af for meget.

Jeg har stemt, men har ingen planer om at udtale mig på et off. forum om hvor mange eller lidt jeg har været i seng med - men jeg er lige om snart 31 år.

I don´t kiss and tell!

/Fenja

Anmeld

11. februar 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

stem gerne eller skriv hvor mange du har været sammen med samt hvor gammel du er . .. 

Jeg har kun sexet med én, og det er min skønne kæreste

Anmeld

11. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Tror ikke at jeg syntes at der er noget der hedder for mange, jo måske hvis man har været sammen med 50 personer på 1 år eller sådan noget  Men ikke noget jeg ville se negativt på som sådan hehe.

Jeg har været sammen med rigtig mange, men med sammen mener jeg andre ting end sex. Jeg har faktisk "kun" været i seng med 6 personer   

Det er hårdt at være ung 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.