Hvornår i barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

I hvilket tidsrum bruger I barnevognen?

Alexander sover i sin lift i tremmesengen om natten, og i liften nede i stuen hvis han sover indenfor om dagen.
Normalt tager han en lang lur på 2 - 4 timer i barnevognen i løbet af dagen også resten i liften indenfor.

Men vi synes snart han er ved at blive for stor til liften. Der stikker ofte et ben op og han presser sig selv helt op i hovedenden når han sover. Fysisk er han ikke for stor, men det virker som om at knægten foretrækker masser af plads når han sover
Så jeg skal finde et alternativ til liften når han er indenfor.

Så vil egentlig bare høre hvad I gør? Om jeg f.eks. når han sover fra 17 - 18 måske bare skal bruge barnevognen.

min søn var kun to måneder gammel da han rykkede ud af sin lift pga pladsmangel..... han bevæger sig så meget i løbet af en nat at han nu som 5-årig kan fylde en hel dobbeltseng for sig selv....

Jeg havde i starten en sovepose spændt fast i hver sin ende af tremmesengen og en sengerand til om natten og så barnevognen om dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Ms.Sunshine skriver:

min søn var kun to måneder gammel da han rykkede ud af sin lift pga pladsmangel..... han bevæger sig så meget i løbet af en nat at han nu som 5-årig kan fylde en hel dobbeltseng for sig selv....

Jeg havde i starten en sovepose spændt fast i hver sin ende af tremmesengen og en sengerand til om natten og så barnevognen om dagen...

Oki

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Maja84 skriver:

Det gør vi hun står i læ under vores terasse foran kælderdøren, så med mindre det blæser meget eller er -5 til -10 grader

Alexander står også i læ, så han mærker hverken regn eller blæst

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

spj skriver:

Det er altså ikke bare dit indre ur. Jeg bryder mig heller ikke om, at min søn står ude og sover når det er mørkt. Jeg føler mig som en total dårlig mor, men på den anden side tænker jeg også at om 3 måneder ville jeg jo ikke tænke sådan for så er det lyst når kl. er 17-18 stykker.

Lige præcis - til sommer er det jo meget lyst der

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

michelledam skriver:

Kunne du ikke bare tage kassen af barnevognen og stille i stuen? Det gjorde vi da isabella voksede ud af liften. Isabella var ikke for lang men for bred til liften til sidst eller ja hun kævede meget plads. Så hun virkede utrolig lykkelig da hun kom ud af liften

Go' ide

Anmeld

11. februar 2013

Masig

Miss BananaHammock skriver:

I hvilket tidsrum bruger I barnevognen?

Alexander sover i sin lift i tremmesengen om natten, og i liften nede i stuen hvis han sover indenfor om dagen.
Normalt tager han en lang lur på 2 - 4 timer i barnevognen i løbet af dagen også resten i liften indenfor.

Men vi synes snart han er ved at blive for stor til liften. Der stikker ofte et ben op og han presser sig selv helt op i hovedenden når han sover. Fysisk er han ikke for stor, men det virker som om at knægten foretrækker masser af plads når han sover
Så jeg skal finde et alternativ til liften når han er indenfor.

Så vil egentlig bare høre hvad I gør? Om jeg f.eks. når han sover fra 17 - 18 måske bare skal bruge barnevognen.

Her sover vores dreng alle sine lure i barnevognen udenfor hvis vejret er til det. Er det for koldt lægger vi ham enten i barnevognen i udestuen eller i hans seng på værelset. Kan i ikke bare bruge tremmesengen hvis han skal sove inde?

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Masig skriver:

Her sover vores dreng alle sine lure i barnevognen udenfor hvis vejret er til det. Er det for koldt lægger vi ham enten i barnevognen i udestuen eller i hans seng på værelset. Kan i ikke bare bruge tremmesengen hvis han skal sove inde?

I princippet jo, men prøver lidt at skabe dag og nat rutiner og tænker det er lettest at holde adskilt hvis tremmesengen kun er til nat men det kunne da sagtens være en mulighed

Anmeld

11. februar 2013

Masig

I princippet jo, men prøver lidt at skabe dag og nat rutiner og tænker det er lettest at holde adskilt hvis tremmesengen kun er til nat men det kunne da sagtens være en mulighed

Tja måske. Her vil han slet ikke sove i sengen om dagen for tiden, men før kunne han sagtens og stadig finde ud af dag og nat. Men kan godt følge dig. 

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Masig skriver:

Tja måske. Her vil han slet ikke sove i sengen om dagen for tiden, men før kunne han sagtens og stadig finde ud af dag og nat. Men kan godt følge dig. 

De er nogle skøre små væsner

Anmeld

11. februar 2013

Masig

De er nogle skøre små væsner

Ja de kan virkelig være en gåde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.