Hvornår i barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
20 svar
3 synes godt om
11. februar 2013

Miss BananaHammock

I hvilket tidsrum bruger I barnevognen?

Alexander sover i sin lift i tremmesengen om natten, og i liften nede i stuen hvis han sover indenfor om dagen.
Normalt tager han en lang lur på 2 - 4 timer i barnevognen i løbet af dagen også resten i liften indenfor.

Men vi synes snart han er ved at blive for stor til liften. Der stikker ofte et ben op og han presser sig selv helt op i hovedenden når han sover. Fysisk er han ikke for stor, men det virker som om at knægten foretrækker masser af plads når han sover
Så jeg skal finde et alternativ til liften når han er indenfor.

Så vil egentlig bare høre hvad I gør? Om jeg f.eks. når han sover fra 17 - 18 måske bare skal bruge barnevognen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Tulle28

Vi har en altanbarnevogn og den er min datter begyndt sove alle sine lure i (medmindre vi selvfølgelig er ude at gå). Alternativt sover hun i slyngevuggen indenfor og det er også der hun bliver puttet om aftenen.

Anmeld

11. februar 2013

Kløver

Jeg ville bruge barnevognen til alle lurerne om dagen

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Tulle28 skriver:

Vi har en altanbarnevogn og den er min datter begyndt sove alle sine lure i (medmindre vi selvfølgelig er ude at gå). Alternativt sover hun i slyngevuggen indenfor og det er også der hun bliver puttet om aftenen.

Jeg ville også ha en slyngevugge men vi valgte den fra for en alm. Vugge. Det skulle vi ik ha gjort for den er næsten ikke blevet brugt.

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Maja84 skriver:

Jeg ville bruge barnevognen til alle lurerne om dagen

Oki. Også dem kl 17 og 18? Synes det er så sent, og koldt

Anmeld

11. februar 2013

M3

Synes jeg har hørt engang, at bare der ikke er minus 10 grader eller  lignende stride vejrforhold, så kan de små nus altid klare at sove ude. De putter jo lunt og godt. Mine to har også sovet alle deres lure ude også kl. 17-18 stykker da de var helt små.

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

M3 skriver:

Synes jeg har hørt engang, at bare der ikke er minus 10 grader eller  lignende stride vejrforhold, så kan de små nus altid klare at sove ude. De putter jo lunt og godt. Mine to har også sovet alle deres lure ude også kl. 17-18 stykker da de var helt små.

Oki. Det er nok bare mig det er nok bare mit indre ur der tænker det er aften også sover man ikke ude. Skøre skøre indre ur

Anmeld

11. februar 2013

Kløver

Miss BananaHammock skriver:

Oki. Også dem kl 17 og 18? Synes det er så sent, og koldt

Det gør vi hun står i læ under vores terasse foran kælderdøren, så med mindre det blæser meget eller er -5 til -10 grader

Anmeld

11. februar 2013

spj

Det er altså ikke bare dit indre ur. Jeg bryder mig heller ikke om, at min søn står ude og sover når det er mørkt. Jeg føler mig som en total dårlig mor, men på den anden side tænker jeg også at om 3 måneder ville jeg jo ikke tænke sådan for så er det lyst når kl. er 17-18 stykker.

Anmeld

11. februar 2013

Mother-love

Kunne du ikke bare tage kassen af barnevognen og stille i stuen? Det gjorde vi da isabella voksede ud af liften. Isabella var ikke for lang men for bred til liften til sidst eller ja hun kævede meget plads. Så hun virkede utrolig lykkelig da hun kom ud af liften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.