mit nye hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

linemus

Det blev da meget godt! Striber i både håret og på panden og et plettet badeværelse Tak for hyg'lig aften, Marie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Lene76

fedt farve..... kan godt lide de striber. Så tillykke med dit nye hår

Anmeld

19. juni 2009

Tynen

Hvor er du modig  (Og heldig!! Jeg vil os´!!!!)
Sikke en pæn farve til dig - Vi skal da lige se et hvor det er tørt, skal vi ikk´?

Anmeld

19. juni 2009

ivfmarie

...

Anmeld

19. juni 2009

Susan1978

haha hvor fedt Line, man føler sig helt ny igen ik..

kan godt lide det  mørke til dig..  det gir dig meget glød..

hvad sker der for billede på hovedet.. 

Anmeld

19. juni 2009

linemus

Tynen skriver:

Hvor er du modig  (Og heldig!! Jeg vil os´!!!!)
Sikke en pæn farve til dig - Vi skal da lige se et hvor det er tørt, skal vi ikk´?

Er du klar over, hvor svært det er at tage billeder af sig selv, hvor man bare ser nogenlunde almindelig ud? Og hvor mange billeder jeg måtte tage for at få bare to præsentable? Men jeg gør det da igen - for din skyld

Og tak. Din tur kommer, Trine. Tålmodighed...

Anmeld

19. juni 2009

linemus

ivfmarie skriver:

...

Hi hi 

PS. Er det et nyt multifunktionelt bord, I har fået i stuen siden i aftes?

Anmeld

19. juni 2009

Kaufie

Fint hår Line - flotte farver til dig!!

Kan sådan noget farve blive for gammel??? Tror også der står en hjemme i min skuffe fra omkring oktober 06.....

Anmeld

19. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Er du klar over, hvor svært det er at tage billeder af sig selv, hvor man bare ser nogenlunde almindelig ud? Og hvor mange billeder jeg måtte tage for at få bare to præsentable? Men jeg gør det da igen - for din skyld

Og tak. Din tur kommer, Trine. Tålmodighed...

LOL! Det kender jeg bare mega godt!
Lige meget hvor mange billeder man tager, ser man bare altid så rimelig nederen ud.. (Gad vide om man bare generelt ser nederen ud??!   )
Døjede selv meget med det i temabilledernes storhedstid

Anmeld

19. juni 2009

linemus

Tynen skriver:

LOL! Det kender jeg bare mega godt!
Lige meget hvor mange billeder man tager, ser man bare altid så rimelig nederen ud.. (Gad vide om man bare generelt ser nederen ud??!   )
Døjede selv meget med det i temabilledernes storhedstid

Ha ha, det tænkte jeg også. For når jeg kiggede i spejlet, så det ok ud, men når jeg så tog billedet, tænkte jeg Oh my god! Men jeg tror (er helt stensikker på), at det er fordi man holder kameraet så tæt på - ligesom hvis du kigger i en ske, så får du også en kæmpe tud og nogle monster læber De to billeder her er taget med selvudløser, hvor kameraet ballancerer på kanten af vasken, mens jeg sidder og gør mig yndig på børnenes taburet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.