ØV! Lægen aflyste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

cmap

Havde bare glædet mig så meget til kl 9 i dag hvor jeg skulle til min første graviditetsundersøgelse havde taget fri fra arbejdet og havde slået 3 fluer med er smæk og lavet aftale med både frisør, læge og tandlæge.
Så ringer min læge fanme lige og aflyser min tid pga sygdom!! (hvis jeg endnu ikke har haft graviditetssymptomet; følsom, så fik jeg det der!)

det positive var så da hun spurgte hvor langt jeg er henne og jeg svarede på fredag 10 uger så ryddede hun en plads til mig imorgen, for længere kunne det heller ikke vente (ENIG).

Men øv hvor er min dag idag bare ødelagt.

Måtte bare ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Benjamins'mor

Det minder mig om min sagsbehandler på jobcenteret, hver gang hun har aftalt en tid ringer hun samme dag og rykker den. s;

Anmeld

11. februar 2013

cmap

Benjamins'mor skriver:

Det minder mig om min sagsbehandler på jobcenteret, hver gang hun har aftalt en tid ringer hun samme dag og rykker den. s;

Håber virkelig ikke det er noget der skal gentage sig.
Men det hjælper bare heller ikke når vi er i uge 7 og bemandingen på arbejdet er allerede lav nok. Men det er der ikke noget at gøre ved.

Anmeld

11. februar 2013

Benjamins'mor

cmap skriver:

Håber virkelig ikke det er noget der skal gentage sig.
Men det hjælper bare heller ikke når vi er i uge 7 og bemandingen på arbejdet er allerede lav nok. Men det er der ikke noget at gøre ved.

Det er bare generelt træls når ens aftaler bliver aflyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.