Svømmehal og babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

Miss BananaHammock

Enirt skriver:

Det ser rigtig hyggeligt ud, der er også en fra min mødregruppe der har foreslået walk-in babysvømning. Så måske vi snart kommer i gang. Men må indrømme at jeg stadig synes det er lidt svært at komme ud af døren, især fordi de tigerspring virkelig er noget der påvirker ham, så søvn og ro er der ikke så meget af lige omkring og det varer gerne flere dage og helt op til en uge.

Men tror da helt sikkert at jeg vil prøve at komme afsted på et tidspunkt evt, hvor kæresten også kan komme med.

Vi tog så tideligt afsted at han lige var vågnet for natten og havde fået morgenflaske også fik han mad lige så snart han kom op af vandet også ned i barnevognen (gik hjem) og så sov han 4 timer uden det mindste uro. Så hvis det kan lade sig gøre kan det måske gøre ham så træt at han får ro til en dejlig lang lur og mor og far får måske også ro til en lur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Enirt

Miss BananaHammock skriver:

Vi tog så tideligt afsted at han lige var vågnet for natten og havde fået morgenflaske også fik han mad lige så snart han kom op af vandet også ned i barnevognen (gik hjem) og så sov han 4 timer uden det mindste uro. Så hvis det kan lade sig gøre kan det måske gøre ham så træt at han får ro til en dejlig lang lur og mor og far får måske også ro til en lur

Det var lidt den tanke jeg havde i morges, så derfor gav jeg ham et bad lige efter han var stået op, synes så lidt det havde den modsatte virkning. Han var i hvert fald meget vågen bagefter og var svær at få til at sove igen

Men nu må vi se, det er først til april det går i gang

Anmeld

12. februar 2013

Miss BananaHammock

Enirt skriver:

Det var lidt den tanke jeg havde i morges, så derfor gav jeg ham et bad lige efter han var stået op, synes så lidt det havde den modsatte virkning. Han var i hvert fald meget vågen bagefter og var svær at få til at sove igen

Men nu må vi se, det er først til april det går i gang

Bad virker heller ikke så godt for os men tror at svømmeren indeholder så store mængder nye indtryk at de bare suger og suger og bruger alt deres energi

Anmeld

15. februar 2013

Lullaby

Nej men det er simpelthen fordi jeg ikke rigtig kan overskue det. Zarina er SÅ svær at få til at sove -  det tager gerne 1-2 timer at få hende lagt selvom hun er dødtræt. Hun har desuden heller ikke nogen rytme så hun sover som vinden blæser. Det gør det svært for mig at planlægge sådan noget..

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Nej men det er simpelthen fordi jeg ikke rigtig kan overskue det. Zarina er SÅ svær at få til at sove -  det tager gerne 1-2 timer at få hende lagt selvom hun er dødtræt. Hun har desuden heller ikke nogen rytme så hun sover som vinden blæser. Det gør det svært for mig at planlægge sådan noget..

Åh det kan jeg godt forstå.

Da vi var afsted gjorde vi det lige efter morgenflasken, så han ikke var alt for udmattet også havde jeg barnevognen med og lagde ham i efter han var kommet op, havde fået lidt mad og tøj på, også sov han ellers bare. (Vi kan heldigvis gå hjem derfra) - men ja, jeg har også svært ved at planlægge alt for meget da Alexander også falder falder i søvn på forskellige tidspunkter. Især her om formiddagen er han meget omskiftelig.

Anmeld

18. februar 2013

FamilenStorm

Miss BananaHammock skriver:

Vi var i svømmehallen i lørdags for første gang med Alexander - han var bare så sej. Det var først da han skulle op at han stak i et vræl. Vi har fået en rigtig vand hund.

Regner med at starte til walk in babysvømning (hvor man bare dukker op) i næste uge også måske på en rigtigt babysvømning hold til april. Jeg kan huske jeg ELSKEDE vand da jeg var barn og håber Alexander får lige så meget glæde af det.

Har I været afsted?

Lige et lille billed fra i lørdags. (Han er 2mdr nu)

Vi har ikke været afsted endnu, da jeg jo ikke må komme i svømmehal før om 2 uger... Men han er skrevet op til babysvømning.. Storesøster går også til svømning og har gået siden hun var baby og kan bare se hvor meget hun nyder det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.