Svømmehal og babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
15 svar
1 synes godt om
11. februar 2013

Miss BananaHammock

Vi var i svømmehallen i lørdags for første gang med Alexander - han var bare så sej. Det var først da han skulle op at han stak i et vræl. Vi har fået en rigtig vand hund.

Regner med at starte til walk in babysvømning (hvor man bare dukker op) i næste uge også måske på en rigtigt babysvømning hold til april. Jeg kan huske jeg ELSKEDE vand da jeg var barn og håber Alexander får lige så meget glæde af det.

Har I været afsted?

Lige et lille billed fra i lørdags. (Han er 2mdr nu)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

_-Kathrine-_

Hvor er han sød!
Vi var afsted med den store og han NØD det også!
Det er bare lidt ligesom at man ikke rigtig kan komme afsted til de samme ting med nummer 2 - så nyd denne tid

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Hvor er han sød!
Vi var afsted med den store og han NØD det også!
Det er bare lidt ligesom at man ikke rigtig kan komme afsted til de samme ting med nummer 2 - så nyd denne tid

Nyder det altsammen

Anmeld

11. februar 2013

Astrid P

Vi er skrevet op til et hold, som starter 1. marts - og ligesom med vores ældste, bliver det min mand, der tager afsted med prinsessen. Han er nemlig en rigtig vandhund, og jeg er ikke helt så vild med den slags... Men han glæder sig helt vildt meget til det, og jeg skal da med og se på, regner jeg med.

Det ser godt nok hyggeligt og dejligt ud på dit billede

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Vi er skrevet op til et hold, som starter 1. marts - og ligesom med vores ældste, bliver det min mand, der tager afsted med prinsessen. Han er nemlig en rigtig vandhund, og jeg er ikke helt så vild med den slags... Men han glæder sig helt vildt meget til det, og jeg skal da med og se på, regner jeg med.

Det ser godt nok hyggeligt og dejligt ud på dit billede

Vi kan først starte til april, så tror vi starter selv. Det var ihvertfald så hyggeligt!

Er det så i weekenden,eller tager manden fri?

Anmeld

11. februar 2013

Astrid P

Det ligger om lørdagen, så det passer fint. Jeg ved faktisk ikke, om der også er sådan noget walk-in babysvømning her i nærheden...

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Det ligger om lørdagen, så det passer fint. Jeg ved faktisk ikke, om der også er sådan noget walk-in babysvømning her i nærheden...

Skønt. Også fedt at far kan få den oplevede når nu de går glip af meget andet!

Anmeld

11. februar 2013

Tøs85

Miss BananaHammock skriver:

Vi var i svømmehallen i lørdags for første gang med Alexander - han var bare så sej. Det var først da han skulle op at han stak i et vræl. Vi har fået en rigtig vand hund.

Regner med at starte til walk in babysvømning (hvor man bare dukker op) i næste uge også måske på en rigtigt babysvømning hold til april. Jeg kan huske jeg ELSKEDE vand da jeg var barn og håber Alexander får lige så meget glæde af det.

Har I været afsted?

Han ligner en skøn lille vandhund Vi skal også snart i svømmehallen, men hvor længe var i i vandet og tog du ham helt under..? Er selv lidt bange for vand, så er spændt på om jeg tør tage ham under vandet..

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Tøs85 skriver:

Han ligner en skøn lille vandhund Vi skal også snart i svømmehallen, men hvor længe var i i vandet og tog du ham helt under..? Er selv lidt bange for vand, så er spændt på om jeg tør tage ham under vandet..

Tror vi var der næsten 20min. Har læst at første gang skal man ikke regne ned mere end 5-10min, så vi var positiv overrasket.
Vi gik op da han begyndte at give udtryk for at han frøs lidt.

Ja manden prøvede at tage ham under. Det gik ok. Bettemanden SP dog noget overrasket ud

Anmeld

12. februar 2013

Enirt

Miss BananaHammock skriver:

Har I været afsted?

Det ser rigtig hyggeligt ud, der er også en fra min mødregruppe der har foreslået walk-in babysvømning. Så måske vi snart kommer i gang. Men må indrømme at jeg stadig synes det er lidt svært at komme ud af døren, især fordi de tigerspring virkelig er noget der påvirker ham, så søvn og ro er der ikke så meget af lige omkring og det varer gerne flere dage og helt op til en uge.

Men tror da helt sikkert at jeg vil prøve at komme afsted på et tidspunkt evt, hvor kæresten også kan komme med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.