hvor langtid gik der før i var 10 cm åben ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Meyer

Profilbillede for Meyer
Første gang 12 timer
Anden gang 3timer og 45min.
Tredje gang 14 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

StudPsyk

Mariajny skriver:

Jeg var en tur på føde gangen i går, vi tog derop da der var 2-4 minutter mellem veerene. Dog skete der ikke mere
Min livmoderhals er væk, og var 1 finger åben. fik kørt strimmel, hvor de kunne se mine veer var meget hyppige og den var på skærmen oppe på 60 hver gang.
De ville så gerne resevere en seng til mig, hvilket jeg ikke synes var nogen god ide (har været indlagt nogen gange under graviditeten)
Nu vil jeg så bare lige høre hvor langtid der gik med jer, før i var helt åben ????????????

Har satdig veer i dag, men skulle ikke tage tid mere, nu skulle de bare ændre karaktere er forresten 40+5

Jeg var 4 cm åbent kl 6 cirka, og en tre timer efter var jeg 10 cm, så det kan du nok ikke bruge til så meget. Det er jo desværre ikke til at sammenligne - men masser af vestøv til dig!

Anmeld

11. februar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Mariajny skriver:

Jeg var en tur på føde gangen i går, vi tog derop da der var 2-4 minutter mellem veerene. Dog skete der ikke mere
Min livmoderhals er væk, og var 1 finger åben. fik kørt strimmel, hvor de kunne se mine veer var meget hyppige og den var på skærmen oppe på 60 hver gang.
De ville så gerne resevere en seng til mig, hvilket jeg ikke synes var nogen god ide (har været indlagt nogen gange under graviditeten)
Nu vil jeg så bare lige høre hvor langtid der gik med jer, før i var helt åben ????????????

Har satdig veer i dag, men skulle ikke tage tid mere, nu skulle de bare ændre karaktere er forresten 40+5

Første gang:
Var jeg omkring 2-3 cm åben og med veer med 2-3 min. imellem da jeg kom ind på hospitalet. Mener kl. var 16 og jeg fødte 01:52 og havde presseveer i 20 min ca.

Anden gang:
Var igen 2-3 cm åben og med samme slags veer. Klokken var 12:20 og jeg fødte kl 15:15 og havde presseveer i 10 min ca.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

11. februar 2013

Bølle's moar<3

Mariajny skriver:

fra helt lukket til 10 cm åben der gik ca 5 en halv time

Anmeld

11. februar 2013

Kamulla

Fra første ve, 3 timer, fra aktiv fødsel (4cm åben) under 1 time

Anmeld

11. februar 2013

Faith

Første fødsel: 16 timer.

Anden fødsel åbnede jeg mig fra 1 cm til 10 cm på lige knap 2 timer (uden vedrop) Det gik tjept!

Anmeld

11. februar 2013

Hailiesmom11

Der gik 11 timer fra første ve..
Den første ve kom kl 6.30 fredag morgen vi tog på sygehuset ca kl 10 der var jeg 3-4 cm åben og så gik der et par timer og jeg åbnede mig ikke mere så fik jeg ve-drop og der gik 5 timer så var jeg helt åben og ca 14 min senere havde vi vores prinsesse..

Anmeld

11. februar 2013

ekebiv

Fra 1 cm - 10 cm gik der 1.5 time..

Anmeld

11. februar 2013

Alarnna

1. Gang...
Vågnede ved 5-6 tiden om morgenen pga smerter i lenden.
De varede ca 30-40sek. Og kom igen hvert 5. Minut.
Tog på sygehuset ca. Kl 15. -2cm. Åben.
Hjem igen.
Veer hver 3. Min. I 1.min. fra kl. 21
Kl. 02.55 10cm. Så pressveer.
Kl. 03.04 sad jeg med min søn i armene...
I guess.. fra første ve til 10 cm ca. 21-22 timer...

Venter mig anden gang nu...

Al held og lykke til dig

Anmeld

11. februar 2013

baby012

19 timer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.