hvor langtid gik der før i var 10 cm åben ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Mariajny

Sabsy skriver:

Jeg havde veer i fem dag og presveer fra 07:20 til 09:15 da jeg blev kørt til akut kejsersnit..

Se, jeg er lyseslukker

Rigtig meget held og lykke

Øvvvvv hvordan kan det være du fik AK ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Mariajny skriver:

Jeg var en tur på føde gangen i går, vi tog derop da der var 2-4 minutter mellem veerene. Dog skete der ikke mere
Min livmoderhals er væk, og var 1 finger åben. fik kørt strimmel, hvor de kunne se mine veer var meget hyppige og den var på skærmen oppe på 60 hver gang.
De ville så gerne resevere en seng til mig, hvilket jeg ikke synes var nogen god ide (har været indlagt nogen gange under graviditeten)
Nu vil jeg så bare lige høre hvor langtid der gik med jer, før i var helt åben ????????????

Har satdig veer i dag, men skulle ikke tage tid mere, nu skulle de bare ændre karaktere er forresten 40+5

Jeg var på sygehuset klokken 2,30 (3 cm åben) og klokken 7,40 havde jeg min datter i armene - så det tog ikke alverdens tid 

Anmeld

11. februar 2013

simone_jacobsen

Mariajny skriver:

Jeg var en tur på føde gangen i går, vi tog derop da der var 2-4 minutter mellem veerene. Dog skete der ikke mere
Min livmoderhals er væk, og var 1 finger åben. fik kørt strimmel, hvor de kunne se mine veer var meget hyppige og den var på skærmen oppe på 60 hver gang.
De ville så gerne resevere en seng til mig, hvilket jeg ikke synes var nogen god ide (har været indlagt nogen gange under graviditeten)
Nu vil jeg så bare lige høre hvor langtid der gik med jer, før i var helt åben ????????????

Har satdig veer i dag, men skulle ikke tage tid mere, nu skulle de bare ændre karaktere er forresten 40+5

12 timers veer herhjemme (hvilket jeg ikke var klar over) = 6,5 cm åben.
En time efter ankomst på sygehuset = 10 cm åben.
3,5 time senere havde jeg mit vidunder i armene.

16,5 time samlet men de først 12 var jeg uvidende om.. Altså havde ondt men ikke 'typisk' ve ondt!!

Sender masser af vestøv i din retning - puuuust!!!

Anmeld

11. februar 2013

lineog4

Også lyseslukker 

1. Fødsel havde jeg det de kaldte meget kraftige plukveer i 4 døgn... Det vistemsof at det havde været "rigtige veer i styrke og smerte, en de intet gav fordi hun lå skævt i bækkenet og derfor gav de ingen ting men blev ved 2 fingre åben og 1  1/2 cm livmoderhals. 

Dog skal siges keg i de andre fødsler har haft en baby i armene fra mellem 1 time til 3 timer efter første ve.

Anmeld

11. februar 2013

Sabsy

Mariajny skriver:

Øvvvvv hvordan kan det være du fik AK ?

Jamen historien er;

Den 12 maj på min fødselsdag for jeg veer
Mandg den 17 maj bliver jeg indlagt fordi jeg ikke har sovet siden den 12 maj, bliver stukket med en gang morfin og sover 9timer, og da jeg vågner går vandet og jeg bliver sendt på FG og jeg modtager ve drop da de er i samme rytme konstant og jeg udvider mig ikke en meter..

KL 04:00 ved de godt jeg ikke selv kan føde min søn men jeg bliver sat på det højeste i ve drop og ligger der alene en time også komme de ind og tjekker, bliver drejet lidt osv - tårnhøjesmerter, er fuld åben KL 07:00 og presveer KL 07:20 bliver KL 08:00 taget op på et akut møde men grundet manglende personale kan de først gøre det KL 09:00 og min søn blev taget ud KL 09:43
Og det var også grundet manglende personale ikke fik KL 04:00..

Anmeld

11. februar 2013

Krussedulle

Mariajny skriver:

2 gang: fra første ve, 4,5 timer

3 gang: fra første ve, 2 timer

Anmeld

11. februar 2013

Clisolka

Jeg fik taget vandet da jeg var 3-4 cm åben 17.30 fredag aften (blev igangsat 39+4). Kl. 8 lørdag morgenen var jeg 10 cm åben. 

Det endte med et AKS da den lille frøken sad fast i mit bækken 

Anmeld

11. februar 2013

LittleSteps

Der gik 11 timer 

Anmeld

11. februar 2013

Mettefpigen

Fik nok rigtige veer fra kl ca 2130.... Kom på sygehuset kl 0130 og der var jeg 4 cm åben fik presseveer kl ca 0445 :-) så ca 7 timer...

Anmeld

11. februar 2013

LBK

Mariajny skriver:

fra første ve jeg fik gik der 2 timer til jeg var helt åben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.