Uge 14, træt træt træt...Zzzzzz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. februar 2013

Kat2244

Hej de damer 

Hvad er jeres erfaring med træthed i løbet af jeres graviditet? 

jeg er i uge 14 og er simpelthen så træt! Jeg er konstant træt og kunne nemt sove flere gange om dagen, men dette er desværre ikke muligt for mig ( så jeg blunder bare engang imellem )

Ca. kl. 15.30/16.00 hver dag bliver jeg ramt af lynet og går helt kold- heldigvis bliver jeg hentet fra arbejde af min søde mand.

Uha, jeg syntes det er svært at vænne sig til at være så træt hele tiden... Zzzzz 

Hilsen søvnig Zzzzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Mom2

Kat2244 skriver:

Hej de damer 

jeg er i uge 14 og er simpelthen så træt! Jeg er konstant træt og kunne nemt sove flere gange om dagen, men dette er desværre ikke muligt for mig ( så jeg blunder bare engang imellem )

Ca. kl. 15.30/16.00 hver dag bliver jeg ramt af lynet og går helt kold- heldigvis bliver jeg hentet fra arbejde af min søde mand.

Uha, jeg syntes det er svært at vænne sig til at være så træt hele tiden... Zzzzz 

Hilsen søvnig Zzzzz

Jeg sov meget i starten af min graviditet og måtte hver dag have en morfar på omkring en time når jeg fik fri. Cirka samme tid som dig, der ved en 15-16 tiden.

Anmeld

10. februar 2013

AnthonsMor

Kat2244 skriver:

Hej de damer 

Hilsen søvnig Zzzzz

Jeg var træt fra omkring uge 8-10 stykker.. Og jeg er det stadig.. 36+3 -.-

Jeg er simpelthen totalt drænet for energi! Håber det bliver bedre efter fødslen, bare en smule!

Anmeld

11. februar 2013

FF

Var også meget træt i brgyndelsen av gravidteten , trode faktist ikke de var muligt at være så træt , når man jo havde sovet nok , men jaa lidt på same tide som jer , når jeg kom hjem fra skole også igen om 20-21 tiden var jeg exstremt træt, nogle gange så træt at jeg græd fordig jeg ikke havde tid at sove , kunde sove over alt om det skule være :i :i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.