Startede din fødsel uden plukveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Monski

LBK skriver:

Har du prøvet det???

At din fødsel er gået i gang uden at du har haft en periode med tiltagende plukveer som de fleste oplever???

Fx er din vand gået uden du har haft nogle andre symptomer eller noget???

Fortæl fortæl??

Hilsen en meget utålmodig mor i uge 40

Ved min graviditet med min søn havde jeg ikke en eneste plukve, har faktisk ingen som helst idé om hvordan de føles
Håber det bliver ligesådan denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

simone_jacobsen

LBK skriver:

Tusind tak jeg har bare ingen tegn på at fødslen er forestående så håber så inderligt at det andet så kan  lade sig gøre

Jeg fødte 40+5 uden nogen former for, hvad jeg vidste var, optakt!!
Fik ondt i maven ved 18.30 tiden og det tog til, men anede ikke at det var veer. Lå 12 timer herhjemme og var stadig i tvivl om det var veer, kørte afsted på sygehuset og 4 1/2 time senere kom vores prins.

Så du kan sagtens gå i fødsel uden den store optakt :-)
Sender masser af vestøv til dig - PUUUST!!!

Anmeld

11. februar 2013

StudPsyk

LBK skriver:

Har du prøvet det???

At din fødsel er gået i gang uden at du har haft en periode med tiltagende plukveer som de fleste oplever???

Fortæl fortæl??

nej, min startede med regelmæssige plukveer aftenen før

Anmeld

11. februar 2013

Chili-mor

ved min den første vågnede jeg ved om morgenen at jeg var sikker på jeg havde tisset i sengen

Indtil jeg rejste mig og vandet så fossede ud... der havde ikke været nogen tegn overhovedet, jeg var sikker på at gå over tid, men han kom 39+0.. havde i første omgang heller ikke veer, de kom først om aftenen omkring halv ni, hvor vandet var gået 7.30 om morgenen.. kl. 02.30 er han født, så en første fødsel på små seks timer...

Denne gang er det lidt anderledes er 38 + 5 og sys der har været optakt et par gange med små veer, uden det er blevet til mere..

Så venter i spænding hvornår der sker mere....

Anmeld

11. februar 2013

Sahara82

Åh gruer selv lidt for at vandet bare går uden optakt. Har 19 dage til termin, så ved det kan ske hvornår det skal være, og mit værste mareridt er helt klart at stå i rema 1000 el. lign. og vandet lige pludseligt går. Gisp hvor pinligt Men okay kan jo heller ikke bare bure mig inde til det sker..

Ve støv din vej, men gemmer også lidt til mig selv

Anmeld

11. februar 2013

Mettefpigen

Nej.. Når du skriver du ingen tegn har så havde jeg heller ikk nogle... Fra første plukvee til han kom ud tog det næsten 11 timer.... Fødte 38+1

Anmeld

11. februar 2013

LBK

Chili-mor skriver:

ved min den første vågnede jeg ved om morgenen at jeg var sikker på jeg havde tisset i sengen

Indtil jeg rejste mig og vandet så fossede ud... der havde ikke været nogen tegn overhovedet, jeg var sikker på at gå over tid, men han kom 39+0.. havde i første omgang heller ikke veer, de kom først om aftenen omkring halv ni, hvor vandet var gået 7.30 om morgenen.. kl. 02.30 er han født, så en første fødsel på små seks timer...

Denne gang er det lidt anderledes er 38 + 5 og sys der har været optakt et par gange med små veer, uden det er blevet til mere..

Så venter i spænding hvornår der sker mere....

jeg mærker bare ingenting og har termin i morgen og det er SÅÅÅ frustrerende. Så jeg er glad for at høre at fødlsen alligevel godt kan gå i gang uden optakt...

Anmeld

11. februar 2013

LBK

smsh skriver:

Åh gruer selv lidt for at vandet bare går uden optakt. Har 19 dage til termin, så ved det kan ske hvornår det skal være, og mit værste mareridt er helt klart at stå i rema 1000 el. lign. og vandet lige pludseligt går. Gisp hvor pinligt Men okay kan jo heller ikke bare bure mig inde til det sker..

Ve støv din vej, men gemmer også lidt til mig selv

Hi ja det kunne være en oplevelse man nok ikke ville glemme foreløbigt

Er sikker på det nok skal komme belejligt...

Anmeld

11. februar 2013

Lauras mor

LBK skriver:

Har du prøvet det???

Fortæl fortæl??

mit vand gik midt om natten, og jeg havde INGEN symtomer på, at fødsel ville gå i gang. Havde tid til PKS 4 dage senere, så det kom som et STORT chok for familien

Anmeld

11. februar 2013

Frk.S

Her var der heller ikke rigtig nogen optakt..... ingen tiltagende plukveer, tegnblødning el lign. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.