Startede din fødsel uden plukveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.672 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. februar 2013

LBK

Har du prøvet det???

At din fødsel er gået i gang uden at du har haft en periode med tiltagende plukveer som de fleste oplever???

Fx er din vand gået uden du har haft nogle andre symptomer eller noget???

Fortæl fortæl??

Hilsen en meget utålmodig mor i uge 40

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

blomst84

Ja mit vand gik meget spontant uden nogen som helst optakt... Fødte 12 timer efter  Go fødsel til dig og massere af ve-støv!!!

Anmeld

10. februar 2013

LBK

blomst84 skriver:

Ja mit vand gik meget spontant uden nogen som helst optakt... Fødte 12 timer efter  Go fødsel til dig og massere af ve-støv!!!

Tusind tak jeg har bare ingen tegn på at fødslen er forestående så håber så inderligt at det andet så kan  lade sig gøre

Anmeld

10. februar 2013

lineog4

mit vand gik spontanr - den første hinde - uden nogen form for varsel, gav ingen veer før 8 timer efter og så var hun ude halvanden time efter ;-)

Min mand havde sagt det blev den dag og jeg ringede ved 12 tiden og sagde han kunne skyde en hvid pil efter at få ret for der var ingen tegn, ikke en gang en plukve, og slimprop havde jeg aldrig set pg 22.35 den dag vfordi forældre igen.

massere vestøv din vej

line

Anmeld

10. februar 2013

LBK

lineog4 skriver:

mit vand gik spontanr - den første hinde - uden nogen form for varsel, gav ingen veer før 8 timer efter og så var hun ude halvanden time efter ;-)

Min mand havde sagt det blev den dag og jeg ringede ved 12 tiden og sagde han kunne skyde en hvid pil efter at få ret for der var ingen tegn, ikke en gang en plukve, og slimprop havde jeg aldrig set pg 22.35 den dag vfordi forældre igen.

massere vestøv din vej

line

Wow ihh hvor jeg håber 

Anmeld

10. februar 2013

DitteFisk

Jeg havde ikke haft plukveer, det var i hvert fald meget begrænset, hvad jeg havde mærket til dem, men en aften/nat startede veerne så.. så jeg var ikke i tvivl  

Anmeld

10. februar 2013

morethanperfect

LBK skriver:

Har du prøvet det???

At din fødsel er gået i gang uden at du har haft en periode med tiltagende plukveer som de fleste oplever???

Fortæl fortæl??

1. gang gik mit vand meget pludseligt mens vi så vild med dans ..
Fødte 12 timer senere

2. gang gik mit vand meget pludseligt fordi jeg skulle ud og tisse midt om natten ..
Fødte 6 timer senere

Har på INGEN måde haft nogle tegn overhovedet .. Det er kommet meget pludseligt ..

God fødsel 

Anmeld

10. februar 2013

LBK

morethanperfect skriver:

1. gang gik mit vand meget pludseligt mens vi så vild med dans ..
Fødte 12 timer senere

2. gang gik mit vand meget pludseligt fordi jeg skulle ud og tisse midt om natten ..
Fødte 6 timer senere

Har på INGEN måde haft nogle tegn overhovedet .. Det er kommet meget pludseligt ..

God fødsel 

Uhhh hvor jeg dog håber

Anmeld

10. februar 2013

MomInTheMaking

LBK skriver:

Har du prøvet det???

Fortæl fortæl??

Jeg fødte i uge 42+1 og oplevede ikke plukkeveer en eneste gang i min graviditet, eller lige op til/ efter mit vand gik. Så det kan sagtens ske at de aldrig dukker op.

Anmeld

10. februar 2013

Fenja09

LBK skriver:

Har du prøvet det???

Fortæl fortæl??

Ja, jeg havde ingen opstartsveer eller andet. Mit vand gik og fra første ve og til jeg havde født gik der 2 timer

Lige inden jeg ringede til FG havde jeg det som om at jeg havde fået en plukkeve der var "gået i stå". Det lyder mærkeligt, men maven strammede på en måde jeg ikke havde prøvet før. Ikke noget jeg troede var starten på fødslen.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.