LilleChelle skriver:
Hvordan får jeg lige bassen til at falde i søvn uden at jeg skal gå rundt med ham i hans slee bee pose indenfor? Nogle gange kan det tage op til en halv time hvor jeg bare går feem og tilbage med ham i stuen i posen, før han overgiver sig - og det synes ryg og arme bestemt ikke om
Han er snart 4 måneder og er først begyndt at sove til middag og eftermiddag for en uge siden. Eller har han nægtet siden han var 2 uger.
Sæt dig i sofaen med ham i et mørkt rum, syng for ham - prøv med hvem kan sejle foruden vind, hvem kan ro uden årer, hvem kan skilles fra vennen sin, uden at fælde tårer - jeg kan sejle foruden vind, jeg kan ro uden årer, men ej skilles fra vennen min uden at fælde tårer" Den gør underværker herhjemme, sang den for min søn da vi var på Tenerife i 2011 og han faldt øjeblikkeligt til ro (ikke sove, men helt afslappet) og nu spørger jeg ham om jeg skal synge den med sejle og så siger han ja - han er 3 år
Vug ham i dine arme, lad evt. kroppen hvile på dine ben - vug ham sagte og med tiden jo mere afslappet du kan mærke han er jo mindre vugger du og vågner han så starter du forfra med rytme - til sidst kan det være han sover og du kan lægge ham fra dig i sin seng og gå ind i stuen - vent til han sover tungt (pige/dreng) 
Anmeld