Føler mig våd efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

L&V

TD skriver:

Mine kommentarer er sådan ca lige så seriøse som selve indlægget det jer som forsvare der er til grin her! 1000 gange pardon. 

Det har ikke noget med forsvar at gøre men det her er en side for voksne mennesker og voksne mennesker mobber sku ikke som børnehavebørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

L&V

Mom In The Making skriver:

Enig.

HVIS hun er fuld af fup skulle hun skamme sig.

MEN fandme så om ikke alle jer forbandede baby.dk kvinder skulle SKAMME JER lige så meget.

ps. Bare fordi man ikke har styr på hver eneste lille fact og har enormt svært ved at formulere sig + har en dårligt temperament BETYDER det jo ikke man IKKE har mistet et barn.

Jeg blander mig sjældent i de her debatter men FØJ hvor har jeg bare fået nok af de her nedladende, selvfede kvinder. ØV!

Anmeld

10. februar 2013

FrkZier

Maria & Charles <33 skriver:

tror du ikke på at jeg har mistet mit barn eller hvad 

Maria, Maria, Maria....

LÆS hvad der bliver skrevet til dig i stedet for at læs det halve og konkludere ud fra din egen fantasi!

- jeg har ALDRIG sagt at jeg ikke tror på du har mistet et barn, det er omstændighederne, historierne og dine forklaringer der ikke hænger sammen, det skal nu nok passe du har mistet pg det gør mig da utrolig ondt, men de ting du har fortalt om det og om din nye 'graviditet' har bare ikke hængt sammen, der er løse ender alle steder.

og det nytter ikke bare at skride fra debatten uden at forklare dig fordi så opstår præcis samme problimponeret 20 min når du opretter en ny debat

Anmeld

10. februar 2013

KittyCatta

Når man vender billedet rigtigt og zoomer lidt ind kan man se at der står Maria Larsen, Aalborg Graviditet & Scanning
GA 12w4d 17,3% / 17.10.2012

Det passer altså meget godt med hvad TS selv skriver på begge profiler.
Jeg har haft min mistro til hende, men dette ser altså ud til at være sandt nok.

Anmeld

10. februar 2013

M.K.D

Maria er syg. Tilgivet vil hun heller aldrig blive - sådan som hun sviner folk til og vores børn.  Føj Maria. 

Hun slipper af sted med det, ved at slette sig og oprette sig ved nyt navn. Desværre opretter hun sig altid med samme histosrie. 

Maria, hold dig fra nettet i et stykke tid, søg hjælp og lær pli. 

Du har mangel på respek. Du er ikke hellige min pige. Dine ord har sat sig i os, og vi kræver en undskyldning. 

Anmeld

10. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
TD skriver:

Mine kommentarer er sådan ca lige så seriøse som selve indlægget det jer som forsvare der er til grin her! 1000 gange pardon. 

Jeg vil nu altid mene, det er mere til grin - eller rettere til at græde over - at komme med decideret ondskabsfulde kommentarer langt under bæltestedet end at bede om en acceptabel tone. 

Anmeld

10. februar 2013

Krussedulle

KittyCatta skriver:

Når man vender billedet rigtigt og zoomer lidt ind kan man se at der står Maria Larsen, Aalborg Graviditet & Scanning
GA 12w4d 17,3% / 17.10.2012

Det passer altså meget godt med hvad TS selv skriver på begge profiler.
Jeg har min mistro til hende, men dette ser altså ud til at være sandt nok.

Men hvis du regner frem til den 7/11, hvor hun skriver hun mistede i 17+5, så er det da ikke det barn på billedet...

Så ville det barn max være 15+5!

Der er bare mange ting der ikke stemmer

Anmeld

10. februar 2013

Laulund87

Mor og meget mere skriver:

Jeg vil nu altid mene, det er mere til grin - eller rettere til at græde over - at komme med decideret ondskabsfulde kommentarer langt under bæltestedet end at bede om en acceptabel tone. 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Mom In The Making skriver:

Enig.

HVIS hun er fuld af fup skulle hun skamme sig.

MEN fandme så om ikke alle jer forbandede baby.dk kvinder skulle SKAMME JER lige så meget.

ps. Bare fordi man ikke har styr på hver eneste lille fact og har enormt svært ved at formulere sig + har en dårligt temperament BETYDER det jo ikke man IKKE har mistet et barn.

Jeg blander mig sjældent i de her debatter men FØJ hvor har jeg bare fået nok af de her nedladende, selvfede kvinder. ØV!

Det burde skamme sig enormt meget.   Men det er nok hormonelle folk der sidder derude og sviner en til som åbenbart er mig som får hele turen nu  Men  jeg mistede mit barn i uge 17+5  og det er ham jeg ved hæfter nu.   Også må i tro det i vil.   Jeg kender heldigvis historien 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2013

LinLin

Skulle vi ikke få lukket denne her tråd?!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.