Mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Tynen

Hvorfor vil mit barn bare IKKE sige mor??!!!

Nogen kan måske huske den her: http://www.youtube.com/watch?v=g98_RxQBH_0 hvor hun kun siger "Faaaar"

Men over det sidste lange stykke tid er hun begyndt at kalde mig: Else!
(Hendes DP) Grrrrrr! 

Klokken er nu 2115 og sådan lyder det oppe fra rævegraven af (Vent lige en 8 sek.):
http://www.youtube.com/watch?v=pnUzUaUrKIc

Og så vil jeg skide på om de kloge hoveder siger at ungerne snakker i "begreber" så navnet Else er for en der passer på hende og Traktor er lig med alt der kan køre..
Hvor nederen er det ikke at blive kaldt Else inde i bywen måske??!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Loggidut

hvad fanden skete der for det...hwa ELSE?

ELSE?

jammen....gør hun det i protest?

hvad gør hun når hun snakker om dig oppe i DP?

Anmeld

18. juni 2009

Tynen

Loggidut skriver:

hvad fanden skete der for det...hwa ELSE?

ELSE?

jammen....gør hun det i protest?

hvad gør hun når hun snakker om dig oppe i DP?

Jamen jeg ved ikke hvad der er med det barn (Måske er det bristen??!)

Jeg bliver ved med at sige: "Nej, jeg hedder mor!"
Men så griner hun bare og siger: "Else"

Tror måske det er lidt pre-pup hun kører

Anmeld

18. juni 2009

Loggidut

Tynen skriver:

Jamen jeg ved ikke hvad der er med det barn (Måske er det bristen??!)

Jeg bliver ved med at sige: "Nej, jeg hedder mor!"
Men så griner hun bare og siger: "Else"

Tror måske det er lidt pre-pup hun kører

LÅÅÅÅÅL....Pre-pup!

fedt ord!

lige så fedt som en ordentlig nasa-Fogh

Anmeld

18. juni 2009

Juniors mor

LooooL hvor er det bare for sjovt  - hun har jo humor den lille Stella-pige
Eijj kan godt forstå du er lidt træt af det, det er trods alt rart at blive kaldt Mor.
Else....hhmmmm......

Anmeld

18. juni 2009

ivfmarie

HA ha!! Stort

Personligt ville jeg sætte mere pris på "en Else", end "Mouva mouva mova mouva moar mooooaaarr mouarrr moooor moarh mouva mouva Mouva mouva mova mouva moar mooooaaarr mouarrr moooor moarh mouva mouvaMouva mouva mova mouva moar mooooaaarr mouarrr moooor moarh mouva mouvaMouva mouva mova mouva moar mooooaaarr mouarrr moooor moarh mouva mouva..."
Sådan strømmer det nemlig ud af Maltes mund 24-7 i disse tider!

Anmeld

18. juni 2009

Lene76

kender det.......Viktor har enda sagt Mormor men ville ik sige mor...... men i sidste uge kom det ord så osse på tungen..... nu står han så og skriger moar kl lort om natten når han er vågen og måske lige vil ha vand.

Jeg snakkede med en klogdame (sprogpædagog) hun sagde at for børn der ofte var meget mere sammen med mor end far.... ja så var/ er det ik nødvendigt at kalde på mor for du/vi er der jo.... hvis du forstår hva jeg mener?!  jeg var osse sikker på at Viktor gjorde det bevidst men så klog er børn på ca 2 ik siger hende gogen.... så trine tror bare du ska prøve at lade som ingenting, evt bare sige mor hedder ik else mo hedder trine......

Anmeld

19. juni 2009

linemus

ÅH HA ALTSÅ, hvor er hun sjov  Tror virkelig hun leger, hvem kan få mor til at gå ud af flippen først. Eeeelse! Ha haaa. 

Når vi sidder ved bordet, tager vi normalt lige navnerunden et par gange (også for dem, der ikke er der, for deres stol er der jo stadig). Vi peger og siger "Signe", "Nanna", "mor"... osv. Gør I nogensinde det? Måske virker det, med mindre hun er i drillehumør. De er helt bevidste om at drille (sige noget forkert med vilje) nu

Synes nu stadig, det er sjovt, hun kalder dig Else (selvom jeg godt kan forstå din frustration)

Anmeld

19. juni 2009

Lise

Hahah, synes det er såååååååe go' humor at kalde dig for EEEEEEELSE!!!

Man kan da ikke andet end at elske hende

Anmeld

19. juni 2009

Kaufie

Øv.........

Tror ikke du kan gøre meget andet end det du gør - at sige, at du hedder Mor.

Og så ikke reagere på Else - for hun opnår jo det hun vil ved at kalde dig Else. Men det er svært når du nu kan høre at hun har brug for dig.

William kaldte mig Gunda i en periode - også hans dp - men nu siger han da Moooouuuuurrr.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.