Kan jeg bruge denne pakke til..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

tarkoflen

Baagøe skriver:

Jeg har bagt fastelavnsboller med chokolade og marcipan idag og de blev gode

Uhh det lyder lækkert! Jeg har også kig på nogle med marcipanfyld... Når man skal gøre det, kan man jo lige så godt gøre det ordentligt så også lige en opskrift, hvor der er æbler og marcipan i, de lyder altså også virkelig lækre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Pige2009

tarkoflen skriver:

Uhh det lyder lækkert! Jeg har også kig på nogle med marcipanfyld... Når man skal gøre det, kan man jo lige så godt gøre det ordentligt så også lige en opskrift, hvor der er æbler og marcipan i, de lyder altså også virkelig lækre!

Jeg bruger den fra Karolines Børnekøkken med æbler og marcipan, men skifter så bare fyldet løbende

Anmeld

10. februar 2013

tarkoflen

Baagøe skriver:

Jeg bruger den fra Karolines Børnekøkken med æbler og marcipan, men skifter så bare fyldet løbende

Jeg fik bagt med revet æble og revet marcipan i dag, mums de blev gode, men marcipanen kunne godt have været lidt mere flydende

Anmeld

14. februar 2013

Pige2009

tarkoflen skriver:

Jeg fik bagt med revet æble og revet marcipan i dag, mums de blev gode, men marcipanen kunne godt have været lidt mere flydende

Dejligt. De er bare gode!  Marcipan bliver ikke flydende, når man bager det

Anmeld

14. februar 2013

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Hvis du vil have det flydende kan du lave en remonce med mandel essence i, i stedet for. Så får du det flydende og stadig lidt marcipan smag

Anmeld

14. februar 2013

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Hvis du vil have det flydende kan du lave en remonce med mandel essence i, i stedet for. Så får du det flydende og stadig lidt marcipan smag

Er der ikke marcipan i remonce? Det var jeg sikker på, at der var

Anmeld

14. februar 2013

tarkoflen

Baagøe skriver:

Dejligt. De er bare gode!  Marcipan bliver ikke flydende, når man bager det

Hmm jeg troede, at hvis man blandede det med sukker og smør, så blev det til remonce og derved lidt mere flydende, men jeg havde jo bare puttet det direkte i sammen med revet æble

Anmeld

14. februar 2013

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Er der ikke marcipan i remonce? Det var jeg sikker på, at der var

Ikke nødvendigvis :-) men man kan også lave en blanding, så bare uden mandel essence. Men det er rigtig godt :-P

Anmeld

27. februar 2013

Pige2009

tarkoflen skriver:

Hmm jeg troede, at hvis man blandede det med sukker og smør, så blev det til remonce og derved lidt mere flydende, men jeg havde jo bare puttet det direkte i sammen med revet æble

Det kommer an på målestoksforholdet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.