Kan jeg bruge denne pakke til..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
18 svar
5 synes godt om
9. februar 2013

Bella89

Hej piger

Ja sidder her med stor mave og ondt i kroppen. Og vil sige jeg ikke orker og gå nogle steder i dag men har virkelig lyst til noget lækkert at spise og tænker på en lækker kage, der er bare lige det jeg ikke har mel men dog har jeg for noget tid siden købt flere pakker amo yoghurt brød (mel-blanding) og så tænker jeg, kan det måske bruges som mel? ? Til bagning af en lækker kage, så mig og min tykke mave ikke behøver gå ud i dag

Knus en lækker sulten, som er 31 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

tarkoflen

Hmm det tror jeg desværre godt kan blive noget rod, for der er jo noget hævemiddel i blandingen og du ved ikke hvor meget, plus der nok er en del andre ingredienser i, som ikke passer til din kage... Kan du ikke låne noget mel af nogle naboer eller noget?

Anmeld

9. februar 2013

Bella89

tarkoflen skriver:

Hmm det tror jeg desværre godt kan blive noget rod, for der er jo noget hævemiddel i blandingen og du ved ikke hvor meget, plus der nok er en del andre ingredienser i, som ikke passer til din kage... Kan du ikke låne noget mel af nogle naboer eller noget?

Ja det hadet jeg ikke lige tænkt over det ved jeg faktisk ikke, syntes det er lidt flovt at høre om sådan noget når butikkerne stadig har åben

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Bella89 skriver:

Ja det hadet jeg ikke lige tænkt over det ved jeg faktisk ikke, syntes det er lidt flovt at høre om sådan noget når butikkerne stadig har åben

Det synes jeg kommer an på, om du snakker med dine naboer

Jeg ville personligt ikke synes det var mærkeligt, hvis du var min nabo, og kom og sagde, jeg orker ikke at skulle ud og handle, har du xxx g mel jeg må låne? Så kan du jo bare købe noget, næste gang du handler og gå over med det, eller komme med kage til dem

Anmeld

9. februar 2013

Bella89

tarkoflen skriver:

Det synes jeg kommer an på, om du snakker med dine naboer

Jeg ville personligt ikke synes det var mærkeligt, hvis du var min nabo, og kom og sagde, jeg orker ikke at skulle ud og handle, har du xxx g mel jeg må låne? Så kan du jo bare købe noget, næste gang du handler og gå over med det, eller komme med kage til dem

Ja det er nok derfor jeg er lige flyttet, så snakker ikke rigtigt med nogle

- det ser vist ud til jeg må ud en tur hvad man ikke gør for den søde tand

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Bella89 skriver:

Ja det er nok derfor jeg er lige flyttet, så snakker ikke rigtigt med nogle

- det ser vist ud til jeg må ud en tur hvad man ikke gør for den søde tand

Hmm ja det var jo en måde at få en snak med nogen på, men også lidt grænseoverskridende

Du må ud og finde noget mel... Jeg overvejer at kaste mig ud i fastelavsbolle bagning, men ved ikke helt om jeg gider

Anmeld

9. februar 2013

Bella89

tarkoflen skriver:

Hmm ja det var jo en måde at få en snak med nogen på, men også lidt grænseoverskridende

Du må ud og finde noget mel... Jeg overvejer at kaste mig ud i fastelavsbolle bagning, men ved ikke helt om jeg gider

Uhh.. Det er ellers også virkeligt lækkert kunne jeg bestemt også spise.

- ja det er nok lige en tand for meget for mig jeg har kun været her små 30 dage så fortrækker nok at vente lidt

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Bella89 skriver:

Uhh.. Det er ellers også virkeligt lækkert kunne jeg bestemt også spise.

- ja det er nok lige en tand for meget for mig jeg har kun været her små 30 dage så fortrækker nok at vente lidt

Ok, ja så havde jeg nok også lige ventet lidt

Håber du får bagt noget lækkert og lige det du har lyst til

Tror jeg venter med fastelavnsbollerne til i morgen, for kæresten er ikke hjemme i aften...

Anmeld

9. februar 2013

M (:

Bella89 skriver:

Hej piger

Ja sidder her med stor mave og ondt i kroppen. Og vil sige jeg ikke orker og gå nogle steder i dag men har virkelig lyst til noget lækkert at spise og tænker på en lækker kage, der er bare lige det jeg ikke har mel men dog har jeg for noget tid siden købt flere pakker amo yoghurt brød (mel-blanding) og så tænker jeg, kan det måske bruges som mel? ? Til bagning af en lækker kage, så mig og min tykke mave ikke behøver gå ud i dag

Knus en lækker sulten, som er 31 uger henne

Vores naboer, som vi aldrig har mødt før, kom og lånte løg en aften, hvor butikkerne stadig havde åben, men de var allerede i gang med maden, og så var det lidt besværligt at skulle ud og handle undervejs.. Så vi lånte det selvfølgelig til dem - og blev noget forundrede, da de få dage senere kom tilbage med det lånte.. Det havde vi godt nok ikke regnet med!

Anmeld

9. februar 2013

Pige2009

tarkoflen skriver:

Jeg har bagt fastelavnsboller med chokolade og marcipan idag og de blev gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.