skal lige ha jeres mening :) negativ eller abnormt svagt pos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

tarkoflen

Jeg vil sige positiv, hvis billedet er taget indenfor den tid, der står på pakken, at den skal komme

Håber du kan få en mere positiv test i morgen, så du kan blive mere sikker

Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Anitta-sofie

come2 skriver:

Jeg stemmer for en clearblue digital - så behøver du ingen øjenlæge og kan få klart svar med det samme

dem har jeg godt hørt om. men synes de er pænt dyre og skal jo alligevel ned til stikkefanden mandag

Anmeld

9. februar 2013

come2

Anitta-sofie skriver:

dem har jeg godt hørt om. men synes de er pænt dyre og skal jo alligevel ned til stikkefanden mandag

Når min tålmodighed har vundet over mig, har jeg kastet pengene efter dem  ha ha.

Jeg er alt for nysgerrig. - kender dig ikke, men alligevel sidder jeg her og hepper på dig

Anmeld

9. februar 2013

Kløver

Når jeg vipper mobilen kan jeg godt ane en streg, ville tage en ugen om et par dage gerne digital, og så er jeg sikker på der står Gravid på den

Forsigtigt tillykke

Anmeld

9. februar 2013

Anitta-sofie

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

Tag en clear blue digital graviditets test...   den giver et godt svar.   Hvor langt henne er du idag 

2 uger efter æo

Anmeld

9. februar 2013

Anitta-sofie

altså mandag skal jeg alligevel ha taget BP. så overlever nok at vente de par dage

Anmeld

9. februar 2013

Kris89

Tillykke. Så var den der jo alligevel

Anmeld

9. februar 2013

Anitta-sofie

må klart til øjenlæge så for kan still ikk se det,,hverken på billed eller test, ved godt at testen kan jeg ikk regne med nu, men den har skutte ændret sig siden jeg tog billed.

Anmeld

9. februar 2013

Miss BananaHammock

Både min mand og jeg kan se en streg

Anmeld

9. februar 2013

Anitta-sofie

hmm streg eller ej,, den røde djævel taler vist sit tydelige sprog, nuvel på den igen, når manden er kommet sig over operation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.