Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
come2 skriver: Jeg stemmer for en clearblue digital - så behøver du ingen øjenlæge og kan få klart svar med det samme
Jeg stemmer for en clearblue digital - så behøver du ingen øjenlæge og kan få klart svar med det samme
dem har jeg godt hørt om. men synes de er pænt dyre og skal jo alligevel ned til stikkefanden mandag
Anitta-sofie skriver: dem har jeg godt hørt om. men synes de er pænt dyre og skal jo alligevel ned til stikkefanden mandag
Når min tålmodighed har vundet over mig, har jeg kastet pengene efter dem ha ha.
Jeg er alt for nysgerrig. - kender dig ikke, men alligevel sidder jeg her og hepper på dig
*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver: Tag en clear blue digital graviditets test... den giver et godt svar. Hvor langt henne er du idag
Tag en clear blue digital graviditets test... den giver et godt svar. Hvor langt henne er du idag
2 uger efter æo
altså mandag skal jeg alligevel ha taget BP. så overlever nok at vente de par dage
må klart til øjenlæge så for kan still ikk se det,,hverken på billed eller test, ved godt at testen kan jeg ikk regne med nu, men den har skutte ændret sig siden jeg tog billed.
hmm streg eller ej,, den røde djævel taler vist sit tydelige sprog, nuvel på den igen, når manden er kommet sig over operation
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128