Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ok skal liiige ha en second appinion her Jeg sir den er negativ. den kære dina sir den er positiv
Hvad siger i ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anitta-sofie skriver: ok skal liiige ha en second appinion her Jeg sir den er negativ. den kære dina sir den er positiv Hvad siger i ?
Kan desværre ikke se billedet. Prøv at ligge ind igen
ha ha jaa prøøøver lige igen
lærte Så at den nemme metode med copy /paste ikke dur :-) men nu sku der være billede
Anitta-sofie skriver: lærte Så at den nemme metode med copy /paste ikke dur :-) men nu sku der være billede
jeg synes da jeg kan aflæse en svag streg. er billedet taget indenfor tiden?
JEG KAN SE DEN STREG!!!
come2 skriver: jeg synes da jeg kan aflæse en svag streg. er billedet taget indenfor tiden?
billedet er taget knap 4 min efter test er taget.. og nu bestiller jeg tid ved øjenlægen GG
Anitta-sofie skriver: billedet er taget knap 4 min efter test er taget.. og nu bestiller jeg tid ved øjenlægen GG
Jeg stemmer for en clearblue digital - så behøver du ingen øjenlæge og kan få klart svar med det samme
Tag en clear blue digital graviditets test... den giver et godt svar. Hvor langt henne er du idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128