Cupcakes flash!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.848 visninger
18 svar
2 synes godt om
8. februar 2013

Victoria2013

Jeg sad lige og kiggede på alle jer andres fine billeder og må altså også lige selv være med - jeg ELSKER at bage cupcakes og griber enhver lejlighed/undskyldning til at bage dem og pynte dem fint. Så her er et lille udvalg af mine cupcakes over de sidste par år  jeg er VILD med glimmer på cupcakes, så det er altid med...

Rosencupcakes - vanillecupcake m. rosenvand/hvid chokolade samt rosenvand i frostingen:

Blåbærcupcakes m. lime/flødeost-frosting:

Pirates of the Caribbean inspirerede cupcakes - red velvet m. alm. cream cheese frosting:

To slags serveret til tøsehygge: Banan/maltesers-cupcakes m. chokofrosting samt brombærcupcakes m. limefrosting:

Cupcakes fra idag, havde en veninde på besøg... kalder dem "de ultimative chokoladecupcakes" - kakao/mørk og hvid chokolade i selve kagen og cream cheese m. hvid chokolade i frostingen:

Valentinscupcakes... chokoladecupcakes m. chokoladefrosting og lyserøde marcipanhjerter:

Cupcakes serveret for kolleger (jeg er arkæolog)... komplet med blandt andet fondant-flintøkser og fine planter fra søgegrøfterne:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mums de ser lækre ud. Rigtig flotte kager!! Vh stine

Anmeld

9. februar 2013

banana3

Hvor ér de flotte! Håber ikke de smager lige så godt som de ser ud, så tager man da hurtig ALT for mange kilo på

Anmeld

9. februar 2013

Victoria2013

banana3 skriver:

Hvor ér de flotte! Håber ikke de smager lige så godt som de ser ud, så tager man da hurtig ALT for mange kilo på

De smager da lige præcist så godt som de ser ud  det er derfor man kun bager dem når man har nogen at bage til, for det går jo ikke til hverdag 

Anmeld

9. februar 2013

banana3

Kia2013 skriver:

De smager da lige præcist så godt som de ser ud  det er derfor man kun bager dem når man har nogen at bage til, for det går jo ikke til hverdag 

Haha - det kan jeg godt forstå :-) hvor bor du henne i landet? Tager du imod bestilling?

Anmeld

9. februar 2013

Victoria2013

banana3 skriver:

Haha - det kan jeg godt forstå :-) hvor bor du henne i landet? Tager du imod bestilling?

Jeg bor i Høje Taastrup

Har godt nok ikke bagt til andre "ud af huset" før, men har tit overvejet om jeg ikke bare skulle begive mig ud i det. Kunne jo sagtens

Anmeld

9. februar 2013

Henriette1708

Hvad ville prisen være hvis du skulle lave til en fødselsdag?  

til ca. 20 mennesker

Anmeld

9. februar 2013

Victoria2013

Henriette1708 skriver:

Hvad ville prisen være hvis du skulle lave til en fødselsdag?  

til ca. 20 mennesker

Det tror jeg kommer an på om der skal være én eller to til hver... men 15 kr. pr. stk. tror jeg er en rimelig pris - du kan jo sende mig en besked hvis vi skal finde ud af noget

Jeg kan i øvrigt ikke bringe ud

Anmeld

14. februar 2013

Victoria2013

Hov så var der lige en ny anledning til at bage cupcakes... det er jo Valentinsdag i dag. Det blev til mine yndlings - kaffecupcakes med dobbelt op på chokoladefrosting og selvfølgelig pyntet med hjerter og rødt glimmer - bare til mig og min kæreste 

Anmeld

14. februar 2013

Moma

Hold da op de er fine! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.