Voksipose eller lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

Benjamins'mor

Har stemt blankt, vi har begge dele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

chael

pcoramt skriver:

Som overskriften siger.. Hvad er bedst? Voksi eller lift?

Har haft begge dele til mine unger... Kunne ikke undvære noget af dem

Anmeld

8. februar 2013

isabellasmor

Vi brugte liften da hun var hel spæd, men købte ret hurtigt en TrillePose (samme princip som voksi) og har brugt den siden (dog ikke om sommeren, der er den alt for varm) 

Anmeld

8. februar 2013

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Jeg har stemt på begge dele, da jeg synes de er rigtig gode på hver deres måde og jeg har derfor brugt begge dele..

Liften brugte jeg til min søn da han var helt spæd, både i barnevognen men også som hans seng, så stod den bare ved siden af vores seng..

Voksiposen begyndte jeg at bruge, da liften var ved at være for lille og den er blevet brugt lige siden og skal da også bruges i noget tid endnu.. Fordelen med voksien derudover, er klart at de ikke skal have ret meget tøj på i den, det er bare så dejlig nemt..

Lige præcis min tanke!  

Anmeld

8. februar 2013

Lise

Begge dele

Liften de første par måneder, og så derefter voksi.

Vi har brugt voksi til begge vores drenge fra de var ca 2-3 mdr gamle, og den lille på knap tre år, bruger den af og til stadig. Den er også god at tage med, hvis de skal puttes til at sove når man er ude om aftenen, eller når man skal køre i klapvogn.

Anmeld

8. februar 2013

Autostol.dk

Lise skriver:

Begge dele

Liften de første par måneder, og så derefter voksi.

Vi har brugt voksi til begge vores drenge fra de var ca 2-3 mdr gamle, og den lille på knap tre år, bruger den af og til stadig. Den er også god at tage med, hvis de skal puttes til at sove når man er ude om aftenen, eller når man skal køre i klapvogn.

Samme her.

Liften er god når man ude om aftenen, da den "skærmer" lidt af. Det kan man ikke rigtig bruge voksi posen til.

Vi havde liften med når vi var i byen og brugte så voksiposen når han skulle sove til middag.

Anmeld

8. februar 2013

Lise

Autostol.dk skriver:

Samme her.

Liften er god når man ude om aftenen, da den "skærmer" lidt af. Det kan man ikke rigtig bruge voksi posen til.

Vi havde liften med når vi var i byen og brugte så voksiposen når han skulle sove til middag.

Det jeg mente med at tage voksi med hvis man er ude om aftenen, er når de ikke kan være i liften mere, og man f.eks. er hos familie/venner om aftenen. Her kan de så puttes til at sove i voksiposen i et rum - så putter de i posen som de kender, et fremmed sted

Anmeld

8. februar 2013

Lotus86

Jeg har stemt blankt, Vores søn er fra juli, så vi havde af gode grunde ikke brug for voksi'en da han var spæd, men købte en da vinteren nærmede sig, og den har vi simpelthen været så glade for, han er 1,5 år nu, og vi bruger den hver gang han skal ud og sove i barnevognen.

Hvis han havde været født om vinteren, havde jeg købt begge dele. Liften er god fordi der er skygge på, den kan give noget tryghed, især hvis man er ude, og de kan sove i den indenfor, det kan de ikke i voksien.

Anmeld

8. februar 2013

Sujan

Begge dele.

Min datter er fra marts. Og i starten og henover foråret og sommeren, brugte jeg lift. Og da det så blev efterår og liften blev lidt lille gik jeg over til voksi.. købte begge ting brugt på dba og har brugt 400 kr. I alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.