Voksipose eller lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.537 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

pcoramt

Som overskriften siger.. Hvad er bedst? Voksi eller lift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Frejsmor

Jeg har stemt på begge dele, da jeg synes de er rigtig gode på hver deres måde og jeg har derfor brugt begge dele..

Liften brugte jeg til min søn da han var helt spæd, både i barnevognen men også som hans seng, så stod den bare ved siden af vores seng..

Voksiposen begyndte jeg at bruge, da liften var ved at være for lille og den er blevet brugt lige siden og skal da også bruges i noget tid endnu.. Fordelen med voksien derudover, er klart at de ikke skal have ret meget tøj på i den, det er bare så dejlig nemt..

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Vi skal have en voksi, fordi jeg synes den giver god tryghed og man skal ikke tænke så meget over, om de nu har nok tøj på, når de skal ud og sove

Men vi låner en lift, som vi bruger som seng det første stykke tid

Så ja vi ender med at bruge begge dele, men voksi i barnevognen!

Anmeld

8. februar 2013

Giraffen

pcoramt skriver:

Som overskriften siger.. Hvad er bedst? Voksi eller lift?

vi har brugt begge dele, da vores datter var lille hen over sommerperioden (og der var det for varmt til voksi for hende)

jeg vil tilgengæld droppe liften næste gang og istedet købe en blød lift

den er for det første billigere, så vejer den mindre, er mere håndterlig og de kan være i dem i længere tid

men her mens det har været koldt har vi elsket vores voksi dog kender jeg mange med den fra bilka og den ka det samme

Anmeld

8. februar 2013

Hyacinth

Frejsmor skriver:

Jeg har stemt på begge dele, da jeg synes de er rigtig gode på hver deres måde og jeg har derfor brugt begge dele..

Liften brugte jeg til min søn da han var helt spæd, både i barnevognen men også som hans seng, så stod den bare ved siden af vores seng..

Voksiposen begyndte jeg at bruge, da liften var ved at være for lille og den er blevet brugt lige siden og skal da også bruges i noget tid endnu.. Fordelen med voksien derudover, er klart at de ikke skal have ret meget tøj på i den, det er bare så dejlig nemt..

Enig 

Har også stemt begge dele af samme årsager

Dog har vi en drømmepose fra Føtex, som er en del billigere - mener det er 600-800 kr. Vi købte den i sort, men fik fnidder af alle de støvfnug, så vi fik syet et nyt betræk til den, så den ikke lignede en grå kanin-pose 

Liften er mere tung i det(vi har en hård lift fra Odder) og ville nok købe en blød og lidt lettere lift en anden gang.

Anmeld

8. februar 2013

Annette A

Jeg har begge dele men har stemt lift fordi jeg synes det er lettere at have styr på barnets temperatur og synes liften er mere hådterbar på mange måder. Men jeg tror måske jeg bliver gladere for voksien med tiden netop også når hun vokser fra liften. Jeg bruger liften i barnevognen men da jeg hat to børn med 15 mdrs mellemrum var det nødvendigt med en voksipose til tvillingeklapvognen, da en lift er alt for bred. Der synes jeg voksien er genial og tror også rigtig mange er glade for voksiposen. Alle i min nuværende mødregruppe bruger voksi og de elsker dem.

Anmeld

8. februar 2013

pcoramt

Tak for alle jeres svar.. Vi står også og overvejer begge dele.. Jeg har først termin d.8/10 men vil rigtig gerne se hvad der er på markedet

Anmeld

8. februar 2013

henh01

Vi have en duniduo til vores den lille - han er fra nov og fordi det var mega snestorm og smadder koldt fungerede den rigtig godt. Jeg savnede dog liften alligevel - følte ikke mindstemanden lå ligeså godt beskyttet i dunien - selvom han jo selvfølgelig fik læ fra barnevognen.

Er gravid igen og denne gang er der købt en lift. Denne gang har jeg termin i maj og jeg er helt overbevist om at dunien er alt for varm - også med sommerdynen. Men jeg er samtidig glad for at have dunien til efteråret hvor den lille også er for stor til liften

Så synes egentlig nok man måske bør investerer i begge dele

Anmeld

8. februar 2013

Camillee

Jeg har stemt begge dele (: 
Vi brugte liften rigtigt meget i starten da de var spæd ( de er henholdsvis fra August og April) og så har vi brugt sleebee hele vinteren. 

Anmeld

8. februar 2013

Rockertand

Begge dele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.