Hængevugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Thalia

Dianabk skriver:

Har læst at en slyngelvugge ikke er godt hvis barnet skal sove i den om natten pga der ikke er en fast madras i den? Hm, syntes det er svært..

Slyngevuggen er ikke noget problem om natten, da madrassen er en futonmadras der former sig efter barnet. Faktisk har slyngevuggen den fordel at barnet ikke kan udvikle fladt baghoved i den.

Herhjemme har vi brugt slyngevuggen til vores to yngste drenge, og vi har netop nu opgraderet til en Extended udgave så Daniel kan blive ved med at sove i den indtil han bliver 1½-2 år.

Vi forsøgte tremmesengen et par nætter, men han sov så elendigt i den at vi helt har skrottet ideen. Han sover igennem fra 21-07 når han puttes i slyngevuggen, og vågner 7-8 gange pr nat hvis han er i tremmeseng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Dianabk

Tulle28 skriver:

Ja den erfaring har jeg jo så til gode Men jeg har googlet mig til at det plejer at gå rimelig smertefrit. Jeg har overvejet brio bedrockers under tremmesengen, såfremt vi stadigvæk har brug for at kunne vugge lidt i ny og næ.

Skulle lige google dem De er godt nok smarte. Meget rart at vide at der er den mulighed

Anmeld

11. februar 2013

Dianabk

Thalia skriver:

Slyngevuggen er ikke noget problem om natten, da madrassen er en futonmadras der former sig efter barnet. Faktisk har slyngevuggen den fordel at barnet ikke kan udvikle fladt baghoved i den.

Herhjemme har vi brugt slyngevuggen til vores to yngste drenge, og vi har netop nu opgraderet til en Extended udgave så Daniel kan blive ved med at sove i den indtil han bliver 1½-2 år.

Vi forsøgte tremmesengen et par nætter, men han sov så elendigt i den at vi helt har skrottet ideen. Han sover igennem fra 21-07 når han puttes i slyngevuggen, og vågner 7-8 gange pr nat hvis han er i tremmeseng.

Ok, det kommer også lige med i overvejelserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.