Min hunkat er begyndt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

At skide på gulvet og det er først startet efter jeg har fundet ud af jeg var gravid og hun har ellers ren kattebakke hele tiden. Men vælger og gøre det på gulvet og samme sted på gulvet. Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Nå, men for at svare dig ts, så er hun formenligt stresset/forvirret pga de nye dufte der kommer fraxdig nu du er gravid...

Hvordan du forhindrer at hun afreagerer på den visxer svært at sige men rengøringen af gulvet hvor hun nu sætter sig er vigtig for lugten skal helt væk; dertil er Rodalon helt fantastisk.

Og så tænker jeg at du måske skal tage dig ekstra tid til hende, hvis hun vil, kæle og hygge med hende så hun vænner sig til din nye duft hurtigere.

Er hun neutraliseret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Nå, men for at svare dig ts, så er hun formenligt stresset/forvirret pga de nye dufte der kommer fraxdig nu du er gravid...

Hvordan du forhindrer at hun afreagerer på den visxer svært at sige men rengøringen af gulvet hvor hun nu sætter sig er vigtig for lugten skal helt væk; dertil er Rodalon helt fantastisk.

Og så tænker jeg at du måske skal tage dig ekstra tid til hende, hvis hun vil, kæle og hygge med hende så hun vænner sig til din nye duft hurtigere.

Er hun neutraliseret?

Nej ikke endnu. Hun er knap et år.
Men er troeds alt først begyndt her på den sidste uge.

Anmeld

7. februar 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Nej ikke endnu. Hun er knap et år.
Men er troeds alt først begyndt her på den sidste uge.

Prøv de første råd og overvej at få hende neutraliseret da fertile katte godt kan blive meget frustrerede når de oplever løbetid uden mulighed for at parre sig.

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Prøv de første råd og overvej at få hende neutraliseret da fertile katte godt kan blive meget frustrerede når de oplever løbetid uden mulighed for at parre sig.

Det må jeg prøve og tak

Anmeld

7. februar 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Det må jeg prøve og tak

Selv tak, og tillykke med graviditeten 

Har hun forresten haft sin første løbetid?

Ellers kan det måske være optræk dertil - katte reagerer meget forskelligt på det første gang

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Selv tak, og tillykke med graviditeten 

Har hun forresten haft sin første løbetid?

Ellers kan det måske være optræk dertil - katte reagerer meget forskelligt på det første gang

Mange taak
Nej har hun ikke. Så kan godt være det er den. Men nøj det irriterende hun er begyndt at gøre det.. Men hun er utrolig jaloux også

Anmeld

8. februar 2013

Dot D

Anonym skriver:

Mange taak
Nej har hun ikke. Så kan godt være det er den. Men nøj det irriterende hun er begyndt at gøre det.. Men hun er utrolig jaloux også

Vores hunkat fik også mærkelige tendenser, da jeg blev gravid første gang. Samtidigt gik hun i sin første løbetid. Hun endte med at vræle og tude nøjagtigt som en baby hele tiden - især om natten. Jeg fik nok til sidst og hun blev steriliseret og der har ikke været noget med hende siden

Jeg tror også, at de kan fornemme vores hormoner på en eller anden mærkelig måde

Anmeld

8. februar 2013

Kief31

MilleMus1988 skriver:

ved det er nasty

men det bedste man kan gøre er at tage katten i nakken og lade den smage sit eget bæ og så op i kattebakken med den eller ud hvis den har mulighed for det

de forstår udemærket godt det

min egen kat gjorde det også på et tidspunkt, og min dyrlæge råede mig til det samme og den gjorde det kun en gang efter hvor den fik samme tur, og siden har den pænt brugt sin bakke eller gået uden for

ellers kan man ved mere humant købe noget skrup af kat tror jeg det hedder men om det virker er vist fra kat til kat

Du virker da ikke for kvik, eller er det en joke? Katte tænker altså ikke som mennesker. Du lyder helt seriøst uegnet til at have med dyr at gøre..

Anmeld

8. februar 2013

Kief31

Dot D skriver:

Vores hunkat fik også mærkelige tendenser, da jeg blev gravid første gang. Samtidigt gik hun i sin første løbetid. Hun endte med at vræle og tude nøjagtigt som en baby hele tiden - især om natten. Jeg fik nok til sidst og hun blev steriliseret og der har ikke været noget med hende siden

Jeg tror også, at de kan fornemme vores hormoner på en eller anden mærkelig måde

En kat "vræler" sådan når den er "kattegal" eller i løbetid, for at tilkalde hankatte..

Anmeld

8. februar 2013

Dot D

Kief31 skriver:

En kat "vræler" sådan når den er "kattegal" eller i løbetid, for at tilkalde hankatte..

Det ved jeg godt, men med mine hormoner, lød det som et barn, der græd, og det var simpelthen for tidligt

Det kunne jeg godt vente med at høre, til babyen kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.