Min hunkat er begyndt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Anonym trådstarter

At skide på gulvet og det er først startet efter jeg har fundet ud af jeg var gravid og hun har ellers ren kattebakke hele tiden. Men vælger og gøre det på gulvet og samme sted på gulvet. Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Ingen der ved hvad vi kan gøre?

Anmeld

7. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er noget med at de ka " lugte " dine hormoner. Her er mine katte blevet Extreme kælende de 2 gange jeg har været gravid. Vh stine

Anmeld

7. februar 2013

MorTil4<3

ved det er nasty

men det bedste man kan gøre er at tage katten i nakken og lade den smage sit eget bæ og så op i kattebakken med den eller ud hvis den har mulighed for det

de forstår udemærket godt det

min egen kat gjorde det også på et tidspunkt, og min dyrlæge råede mig til det samme og den gjorde det kun en gang efter hvor den fik samme tur, og siden har den pænt brugt sin bakke eller gået uden for

ellers kan man ved mere humant købe noget skrup af kat tror jeg det hedder men om det virker er vist fra kat til kat

Anmeld

7. februar 2013

o1Mutte

MilleMus1988 skriver:

ved det er nasty

men det bedste man kan gøre er at tage katten i nakken og lade den smage sit eget bæ og så op i kattebakken med den eller ud hvis den har mulighed for det

min egen kat gjorde det også på et tidspunkt, og min dyrlæge råede mig til det samme og den gjorde det kun en gang efter hvor den fik samme tur, og siden har den pænt brugt sin bakke eller gået uden for

ellers kan man ved mere humant købe noget skrup af kat tror jeg det hedder men om det virker er vist fra kat til kat

Det mener du bare ikke!! :O

Anmeld

7. februar 2013

MortilElias2010

o1Mutte skriver:

Det mener du bare ikke!! :O

Lige mine ord!!!! 

Anmeld

7. februar 2013

MortilElias2010

MilleMus1988 skriver:

ved det er nasty

Hvad i al h******?!  

Ubegribeligt hvad folk indimellem hopper med på og tænker " Ja da, det vil jeg byde eksempelvis min kat, det lyder brugbart!" 

Hold nu op mand! 

Anmeld

7. februar 2013

UnderCover37

MilleMus1988 skriver:

ved det er nasty

Aj ved du nu hvad, den slags "opdragelse" er mishandling og burde fandme straffes! 

Anmeld

7. februar 2013

o1Mutte

MortilElias2010 skriver:

Hvad i al h******?!  

Ubegribeligt hvad folk indimellem hopper med på og tænker " Ja da, det vil jeg byde eksempelvis min kat, det lyder brugbart!" 

Hold nu op mand! 

Er HELT enig!!!

Syntes det er totalt ydmygende for katten. Ja ville næsten kalde det dyremishandling!

Anmeld

7. februar 2013

o1Mutte

UnderCover35 skriver:

Aj ved du nu hvad, den slags "opdragelse" er mishandling og burde fandme straffes! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.