Har det frygteligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Åh, din stakkel. Hvor må det være frygteligt at være dig lige nu.

Håber du finder den løsning, der føles rigtigt for dig. Lyder til at du har masser af kærlighed at tilbyde... - og er det ikke det vigtigste?

Stort til dig

(håber) jeg har al den kærlighed i verden som jeg allerede har til min datter. nogle gange er det da uden tvivl pisse hårdt, tror jeg også det vil være at de kommer til at være så tæt på hinanden. hun er 12 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

I har heldigvis tid endnu, til at få snakket om det, og truffeen endelig beslutning

I mellemtiden kan jeg oplyse, at langt de fleste, vil IKKE vise dig skærnen, under en sådan scanning, hvis du er i tvivl om du skal have en abort!

Sender dig en kæmpe

det var lægen der fik det til at lyde sådan, og han er også så pisse dum altså.. var ved en anden læge i dag fordi den anden er syg, og snakkede lidt med ham.

han sagde også, at var man det mindste i tvivl skulle man ikke gennemføre det - og slet ikke fordi andre "pressede" på. - sådan har jeg det..

tak for 

Anmeld

15. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

det var lægen der fik det til at lyde sådan, og han er også så pisse dum altså.. var ved en anden læge i dag fordi den anden er syg, og snakkede lidt med ham.

han sagde også, at var man det mindste i tvivl skulle man ikke gennemføre det - og slet ikke fordi andre "pressede" på. - sådan har jeg det..

tak for 

Man skal nemlig ALDRIG føle sig presset!

Jeg ville i hvert fald overveje både "for og imod-siderne"

Vi har knap 13 mdr mellem vores 2 drenge og det har da været hårdt, til tider, men så sandelig også det hele værd

Og jeg gjorde det gerne igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.