Har det frygteligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.610 visninger
12 svar
5 synes godt om
7. februar 2013

Anonym trådstarter

Kære alle på baby.dk

Sidder med øjnene fulde af vand, og en smerte i mit hjerte. Jeg er gravid, og har lige fundet ud af det i dag. Det vil på ingen måde kunne lade sig gøre at få det her barn. Studiestart, barn på 11 mdr og en økonomi i laser..

Alle tingene siger jo sig selv, og hjernen skriger NEJ! MEN hjertet siger det modsatte. Jeg er så utroligt hamrende ked af det, og føler jo, at jeg endnu engang er blevet "valgt" til dette. 

Ved engang hvad jeg ville med det her, bare lige lette mine tanker en kort stund. Har det forfærdeligt over, de ting jeg skal igennem nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Kære alle på baby.dk

Sidder med øjnene fulde af vand, og en smerte i mit hjerte. Jeg er gravid, og har lige fundet ud af det i dag. Det vil på ingen måde kunne lade sig gøre at få det her barn. Studiestart, barn på 11 mdr og en økonomi i laser..

Alle tingene siger jo sig selv, og hjernen skriger NEJ! MEN hjertet siger det modsatte. Jeg er så utroligt hamrende ked af det, og føler jo, at jeg endnu engang er blevet "valgt" til dette. 

Ved engang hvad jeg ville med det her, bare lige lette mine tanker en kort stund. Har det forfærdeligt over, de ting jeg skal igennem nu

ville ikke lige gå igen uden en  det er godt nok et svært valg du står i personligt ville jeg ikke kunne gå igennem en provokeret abort håber du klare dig 

Anmeld

7. februar 2013

Wik

Hvad siger din mand? Økonomien går op og ned, og måske skal man skylde penge flere år efter studiet er slut,  men det skal I nok klare. Spørgsmålet er nok om du, din krop og dit forhold kan bære et nyt liv. Hvis du glæder dig til studiestart, ønsker at få styr på økonomi samt nyde din første, skal ingen gøre sig til dommer over dit valg. Men hvis hjertet vil noget, så vil det sku brug tid til at tænk dig om, må være mit eneste råd. 

Anmeld

7. februar 2013

Sahara82

Mange til dig! Kan godt forstå det er en frygtelig svær beslutning og kun du og din partner ved hvad der er det rigtige. Dog er du nød til at tage stilling til om ud inderst inde i dit moder hjerte ikke ville fortryde hvis du ikke fik det? Kun du ved svaret!

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg er meget i tvivl. Har snakket med lægen og bestilt tid. Min familie er meget i mod det, især min mor. Hun synes det er "min tid" nu, men hvordan skal det ændre min følelse?

snakke med lægen og han sagde jeg kunne opbestemme mig så længe jeg vil. man ska åben bart scannes for at se hvor langt man er henne. er bare sikker på, at når jeg ser billedet vil jeg have barnet.

men ja, mit hjerte siger klart JA! 

Anmeld

15. februar 2013

Silas <3

Man fortryder kun de børn man ikke fik <3

jeg er lidt i samme situation men jeg har valgt at beholde!

Anmeld

15. februar 2013

Chewy

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Jeg er meget i tvivl. Har snakket med lægen og bestilt tid. Min familie er meget i mod det, især min mor. Hun synes det er "min tid" nu, men hvordan skal det ændre min følelse?

snakke med lægen og han sagde jeg kunne opbestemme mig så længe jeg vil. man ska åben bart scannes for at se hvor langt man er henne. er bare sikker på, at når jeg ser billedet vil jeg have barnet.

Åh, din stakkel. Hvor må det være frygteligt at være dig lige nu.

Håber du finder den løsning, der føles rigtigt for dig. Lyder til at du har masser af kærlighed at tilbyde... - og er det ikke det vigtigste?

Stort til dig

Anmeld

15. februar 2013

FogL

Åha det kunne jeg godt nok heller ikke Dårlig økonomi eller ej, er jeg sikker på man klarer den Stort kram!

Anmeld

15. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

I har heldigvis tid endnu, til at få snakket om det, og truffeen endelig beslutning

I mellemtiden kan jeg oplyse, at langt de fleste, vil IKKE vise dig skærnen, under en sådan scanning, hvis du er i tvivl om du skal have en abort!

Sender dig en kæmpe

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Silas <3 skriver:

Man fortryder kun de børn man ikke fik <3

jeg er lidt i samme situation men jeg har valgt at beholde!

du har ret. og kan se på min smukke datter nu, og vil nok altid tænke på det jeg "gik glip af" hvis jeg får aborten..

skal bare overbevise mig selv om, at jeg tør stå ved mit valg og give mit hjerte ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.