Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Du kan sagtens komme farve i - pastafarve er bedst, hvis du spørger mig Og kan desværre heller ikke huske smagen, men det er nok noget vanillie agtigt, det er det tit
Du kan sagtens komme farve i - pastafarve er bedst, hvis du spørger mig Og kan desværre heller ikke huske smagen, men det er nok noget vanillie agtigt, det er det tit
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Tak.. :-) Har du set alt det jeg har fået købt??:-):-)
Tak.. :-) Har du set alt det jeg har fået købt??:-):-)
Nej, og ser nysgerrig ud
Dot D skriver: Nej, og ser nysgerrig ud
Tauf skriver: https://www.baby.dk/debat/207805pi1/snak-om-kager/u ps-fik-lille-koebt-lidt.aspx
https://www.baby.dk/debat/207805pi1/snak-om-kager/u ps-fik-lille-koebt-lidt.aspx
Det er nogle fine ting, så kan du rigtigt komme i gang
Dot D skriver: Kø Det er nogle fine ting, så kan du rigtigt komme i gang
Kø
Tauf skriver: Kom til at købe mere i går. der købte jeg sådan en til at skære igennem kagerne med så de bliver lige. og en kage rulle med elastiker:-)
Kom til at købe mere i går. der købte jeg sådan en til at skære igennem kagerne med så de bliver lige. og en kage rulle med elastiker:-)
Sådan en kunne du have købt af mig. Jeg har en stor en, men bruger den aldrig, vi fandt ikke lige melodien sammen Kagerullen har jeg også, men bruger ikke de "elastikker", det ligger i hænderne efter så mange rul, jeg har lavet
Dot D skriver: Sådan en kunne du have købt af mig. Jeg har en stor en, men bruger den aldrig, vi fandt ikke lige melodien sammen Kagerullen har jeg også, men bruger ikke de "elastikker", det ligger i hænderne efter så mange rul, jeg har lavet
Tauf skriver: Jeg gav ikke så meget for den. men du siger bare til hvis du vil sælge andet:-)
Jeg gav ikke så meget for den. men du siger bare til hvis du vil sælge andet:-)
Det skal jeg gøre, hvis jeg falder over noget, der ikke bliver brugt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128