Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Jeg har købt det her meget billigt men er i tvivl om hvilken en af dem jeg kan bruge til opsmøring af kage?
Jeg har købt det her meget billigt men er i tvivl om hvilken en af dem jeg kan bruge til opsmøring af kage?
Hvad har du købt
mth1987 skriver: Hvad har du købt
Tauf skriver: Nu er det der:-)
Nu er det der:-)
Har desværre ikk prøvet noget af det da jeg selv laver smørcreme. Og det er super nemt.
Men står der ikk noget på pakken
mth1987 skriver: Har desværre ikk prøvet noget af det da jeg selv laver smørcreme. Og det er super nemt. Men står der ikk noget på pakken
Tauf skriver: Jeg ville normalt også selv lave det. men det var meget billig:-):-):-)
Jeg ville normalt også selv lave det. men det var meget billig:-):-):-)
Jeg ville prøve mig frem det kam vel fryses ned ligesom det hjemmelavede. Evt start med det til venstre
mth1987 skriver: Tå Jeg ville prøve mig frem det kam vel fryses ned ligesom det hjemmelavede. Evt start med det til venstre
Tå
Den til venstre er en buttercream, så den burde kunne bruges. Jeg kan desværre ikke helt huske, hvordan den var at arbejde med, har brugt den en enkelt gang
Dot D skriver: Den til venstre er en buttercream, så den burde kunne bruges. Jeg kan desværre ikke helt huske, hvordan den var at arbejde med, har brugt den en enkelt gang
Tauf skriver: Super tak :-) Smager det helt skidt? Kan man komme farve i ??
Super tak :-) Smager det helt skidt? Kan man komme farve i ??
Du kan sagtens komme farve i - pastafarve er bedst, hvis du spørger mig Og kan desværre heller ikke huske smagen, men det er nok noget vanillie agtigt, det er det tit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128