Hullu bullu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

maryjane

Er lige her men er lidt flad :s 

Mindste musen fik dræn i torsdags. Fik feber samme dag. Lørdags mente vagtlægen at det ene dræn var faldet ud + møb + pencillin. I dag ingen feber men firs liter snot+hoste. Og hun vågner min. 10 gange pr nat siden de dræn kom i. Troede det skulle blive bedre... Og ja ørelægen har ferielukket... Brok brok fra mig.

Anmeld

12. februar 2013

RiUL

Jeg er lige her.. Men må ærligt indrømme at jeg næsten aldrig bruger baby mere.... 

Men jeg glæder mig til på søndag 

Anmeld

13. februar 2013

HeidiØ

maryjane skriver:

Er lige her men er lidt flad :s 

Mindste musen fik dræn i torsdags. Fik feber samme dag. Lørdags mente vagtlægen at det ene dræn var faldet ud + møb + pencillin. I dag ingen feber men firs liter snot+hoste. Og hun vågner min. 10 gange pr nat siden de dræn kom i. Troede det skulle blive bedre... Og ja ørelægen har ferielukket... Brok brok fra mig.

Åh gud nej, hvor er jeg bare ked af at læse om jeres dræn oplevelse Håber virkelig snart det blir bedre og hvor ER det bare typisk der er ferielukket!!

Vil bare sige det er totalt skrøne det med de sover bedre efter drænlæggelse, for her vågner han stadig ligeså meget som han plejer.

Anmeld

13. februar 2013

maryjane

HeidiØ skriver:

Åh gud nej, hvor er jeg bare ked af at læse om jeres dræn oplevelse Håber virkelig snart det blir bedre og hvor ER det bare typisk der er ferielukket!!

Vil bare sige det er totalt skrøne det med de sover bedre efter drænlæggelse, for her vågner han stadig ligeså meget som han plejer.

Så må det være noget andet der generer om natten, øv bøv.

Anmeld

13. februar 2013

HeidiØ

maryjane skriver:

Så må det være noget andet der generer om natten, øv bøv.

Måske, man kan ikke vide det

God bedring med lillepjevsen ihvertfald!

Anmeld

13. februar 2013

maryjane

HeidiØ skriver:

Måske, man kan ikke vide det

God bedring med lillepjevsen ihvertfald!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.