Hullu bullu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Ka+Ma=Be

Hvor er i henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

morpåthurø

Hej

Jeg er her stadig. Jeg læser med men jeg må ærligt indrømme at med vores travle hverdag og pt syge børn, så er der ikke lige overskud til at få skrevet så meget og svaret på indlæg. Men dejligt at der fortsat er nogen til at drive gruppen

Marius er 1 år og 4 måneder så der går lige lidt før der kommer 1.5 års update fra os. Glæder mig til at se jeres andres unger

Kh.Louise

PS. Her lige et billede fra weekenden af Marius i Lalandia. Han ELSKER at spille med bold

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2013

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er i henne?

Heeer! Jeg er ski altid lige i nærheden !!

Anmeld

7. februar 2013

HeidiØ

LOUISEHOBRO skriver:

Hej

Jeg er her stadig. Jeg læser med men jeg må ærligt indrømme at med vores travle hverdag og pt syge børn, så er der ikke lige overskud til at få skrevet så meget og svaret på indlæg. Men dejligt at der fortsat er nogen til at drive gruppen

Marius er 1 år og 4 måneder så der går lige lidt før der kommer 1.5 års update fra os. Glæder mig til at se jeres andres unger

Kh.Louise

PS. Her lige et billede fra weekenden af Marius i Lalandia. Han ELSKER at spille med bold

Hvor dejligt at høre fra dig, og et lille update billede af Marius. Hvor er han bare skøn

Kan godt forstå I har travlt! Men godt du kigger lidt med herinde af og til alligeveller

Anmeld

7. februar 2013

Ka+Ma=Be

LOUISEHOBRO skriver:

Hej

Kh.Louise

Hvor dejligt at høre fra dig! Kan godt forstå der er travlt Det er ikke sådan når man (læs: jeg) er nyuddannet og arbejdsløs Det har jeg jo aldrig prøvet før hehe.

Dejligt billede af Mariusdrengen  

Anmeld

7. februar 2013

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Heeer! Jeg er ski altid lige i nærheden !!

Som man råber i skoven i skoven får man svar hehe

Anmeld

7. februar 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er i henne?

Jamen jeg er jo lige her

Anmeld

7. februar 2013

Troldemommi

Jeg er her også

Er total afhængig af baby.dk det er jo helt skørt

Monica

Anmeld

7. februar 2013

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Jamen jeg er jo lige her

Anmeld

7. februar 2013

Ka+Ma=Be

Monica P skriver:

Jeg er her også

Er total afhængig af baby.dk det er jo helt skørt

Monica

Hehe, aren't we all?!

Så får vi vel snart en lille opdatering?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.