fucK

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Tusind tak . Det er lige nøjagtig det jeg søger en som kan forstå mig en som kan snakke med mig . Jeg vil gerne være glad igen . Os for mine børns skyld .

Kan du ikke ellers få nogle samtaler med din læge? Da jeg gik ned med stress var det en kombi af samtaler med lægen og en psykolog, og jeg tænker at du kunne få noget godt ud af det?

Jeg for at mødrehjælpen kan hjælpe med at finde en, der er god til at snakke! Ellers tænker jeg, at sådan nogle som Sind kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Dididid

Anonym skriver:

Hvor skal jeg dog starte aner det virkelig ikk .
Men gud hvor har jeg det skidt som i virkelig virkelig skidt .
Jeg er aldrig glad jeg er rigtig ked har ofte hovedePind . Jeg aner ikk hvordan jeg ser mig ud af det her . Går med nogen problemer helt tilbage i min barndom om min far . Jeg Har det svært med hvor jeg bor jeg gør det udelukkende for min x så han kan se sine børn . Jeg bor over 200 km væk fra venner og familie .
Jeg hader virkelig mit liv det er total sort og trist .
Endelig havde jeg taget mig sammen til at bede om hjælp hos lægen . Det kan jeg ikk få fordi jeg ikk har problemer med mine børn . Så skal jeg selv betale og det er mig umuligt har ikk penge til det .

Øv hvor er det hårdt . Har et barn på 3 måneder som har skreget siden fødslen i mange timer om dagen gør det jo ikk ligefrem meget federe at være org .

Kommunen kan hjælpe dig med en psykoterapeut som er 100 procent gratis! Min sagsbehandler hjalp mig med det da der er mange ting som jeg har svært er at be bejde.
Lægen siger at det intet har med børnene gøre og derfor kan du ikke få hjælp? Jamen hvis du ikke får hjælp vil det gå ud over børnene og det kan ikke være rigtigt, at det skal nå så langt ud før der sker noget :/ og at du samtidigt har nogle ting som går dig på ang. din far bør være nok grund til at få hjælp!
Synes du skal skifte læge da det er individuel snak og du kan ende med, at få en som hellere end gerne vil hjælpe dig.
Tror det der kunne hjælpe dig rigtig meget er, at flytte tilbage til det hvor du kom fra, der hvor dine venner og familie er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.