fucK

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvor skal jeg dog starte aner det virkelig ikk .
Men gud hvor har jeg det skidt som i virkelig virkelig skidt .
Jeg er aldrig glad jeg er rigtig ked har ofte hovedePind . Jeg aner ikk hvordan jeg ser mig ud af det her . Går med nogen problemer helt tilbage i min barndom om min far . Jeg Har det svært med hvor jeg bor jeg gør det udelukkende for min x så han kan se sine børn . Jeg bor over 200 km væk fra venner og familie .
Jeg hader virkelig mit liv det er total sort og trist .
Endelig havde jeg taget mig sammen til at bede om hjælp hos lægen . Det kan jeg ikk få fordi jeg ikk har problemer med mine børn . Så skal jeg selv betale og det er mig umuligt har ikk penge til det .

Øv hvor er det hårdt . Har et barn på 3 måneder som har skreget siden fødslen i mange timer om dagen gør det jo ikk ligefrem meget federe at være org .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

wamse

Først lige et stort kram

Forstår ikke lige det med at du ikke kan få hjælp ved lægen, fordi der ikke er problemer med dine børn Det har jeg aldrig hørt før. Det du ville hos lægen var, at få en henvisning til psykolog eller?

Anmeld

6. februar 2013

tarkoflen

Puha det lyder ikke rart

Har du overvejet at kontakte mødrehjælpen? Min veninde fik samtaler igennem dem i forhold til fødselsdepression... Jeg siger ikke, at det er det du har, men at du ikke kan overskue noget og den bette skriger i et væk, er jo ikke ligefrem noget, der gør, at alt kører på skinner!

Jeg kan ikke hjælpe med, hvad du gør i forhold til at være så langt væk fra dine venner og din familie, det må være så hårdt, når man har det svært!

Stort til dig

Anmeld

6. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hvor skal jeg dog starte aner det virkelig ikk .
Men gud hvor har jeg det skidt som i virkelig virkelig skidt .
Jeg er aldrig glad jeg er rigtig ked har ofte hovedePind . Jeg aner ikk hvordan jeg ser mig ud af det her . Går med nogen problemer helt tilbage i min barndom om min far . Jeg Har det svært med hvor jeg bor jeg gør det udelukkende for min x så han kan se sine børn . Jeg bor over 200 km væk fra venner og familie .
Jeg hader virkelig mit liv det er total sort og trist .
Endelig havde jeg taget mig sammen til at bede om hjælp hos lægen . Det kan jeg ikk få fordi jeg ikk har problemer med mine børn . Så skal jeg selv betale og det er mig umuligt har ikk penge til det .

Øv hvor er det hårdt . Har et barn på 3 måneder som har skreget siden fødslen i mange timer om dagen gør det jo ikk ligefrem meget federe at være org .

Sender dig et kæmpe

Anmeld

6. februar 2013

B&J

hvis det er tl en psykolog du mener ja så skal de bare give dig en henvisning gemmen sygsikringen også skal du ikke betale så meget igen alm skulle jeg betale næsten 1000kr men gav lidt over 300kr...

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

.Først lige et stort kram

Forstår ikke lige det med at du ikke kan få hjælp ved lægen, fordi der ikke er problemer med dine børn Det har jeg aldrig hørt før. Det du ville hos lægen var, at få en henvisning til psykolog eller?

Jeg gik til lægen og spurgte om hjælp . Hun ville kontakte min sp som jeg fik et nr jeg skulle ringe på . De kunne ikke hjælpe mig når mine børn trives . Og det gør de . Dér er intet der overhovedet .
Hun sagde lægen hvis hun lavede en henvisning ville der være egen betaling på 300 kr hver gang og det har jeg helt ærligt ikk råd til.

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Puha det lyder ikke rart

Har du overvejet at kontakte mødrehjælpen? Min veninde fik samtaler igennem dem i forhold til fødselsdepression... Jeg siger ikke, at det er det du har, men at du ikke kan overskue noget og den bette skriger i et væk, er jo ikke ligefrem noget, der gør, at alt kører på skinner!

Jeg kan ikke hjælpe med, hvad du gør i forhold til at være så langt væk fra dine venner og din familie, det må være så hårdt, når man har det svært!

Stort til dig

Tak skal du have . Må prøve og kontakte møderhjælpen .
Tak for kram .

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Sender dig et kæmpe

Tak .

Anmeld

6. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Tak skal du have . Må prøve og kontakte møderhjælpen .
Tak for kram .

Jeg håber rigtig meget for dig, at de kan hjælpe dig, om ikke andet så "bare" med nogle der kan snakke med dig, nogen der har stået i samme situation som dig!

Og det var så lidt

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

• Tv

Jeg håber rigtig meget for dig, at de kan hjælpe dig, om ikke andet så "bare" med nogle der kan snakke med dig, nogen der har stået i samme situation som dig!

Og det var så lidt

Tusind tak . Det er lige nøjagtig det jeg søger en som kan forstå mig en som kan snakke med mig . Jeg vil gerne være glad igen . Os for mine børns skyld .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.