Hjælp!!! Hvilken hårfarve ville passe til mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

babyonboard

Jeg tænker blondt med lidt striber i så der er lidt spil i håret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

LSM

Kongmulle skriver:

Det første jeg tænkte på var faktisk også ovre i det rødlige :-)

Oki , puha det er svært, har slet ikke selv tænkt i de rødlige baner, men ja vil da overveje det nu

Anmeld

7. februar 2013

LSM

La´chrissen skriver:

Jeg tænker en gylden- kobber - i tonehøjde 6-8 alt efter hvor mørk eller lys du er til. Gerne med nogle effekter i så det ikke er end farvet. Men ikke for mørkt brunt og ikke for kold rød i farven. Hold dig til de varme farver

Tak for input, ja overvejer virkelig at få effekter i også så der kommer lidt mere spil i håret Puha synes det er svært, men man må jo bare klø på hehe

Anmeld

7. februar 2013

LSM

Amanda Stage skriver:

Ja der er jeg så lidt anderledes. Jeg kan se en blondine i enhver skandinavier hehe, men tror det ville passe godt med blond hår til din hudfarve og dine øjenbryn 

Jaaa var jo også helt helt lyshåret som lille men ja ved det sgu ikke

Anmeld

7. februar 2013

LSM

Den lykkelige skriver:

Hvor er du smuk!! 
Hvad med sådan en gylden cognac farve? Tror jeg ville være super flot!

Åh hvor er du sød Tusind tak

åh ja det er også et godt bud, amen altså jeg er i vildrede

Anmeld

7. februar 2013

LSM

lottepigen12 skriver:

Jeg tænker blondt med lidt striber i så der er lidt spil i håret.

Jaaa åh ved det virkelig ikke, kan godt være blond ville være godt, var helt helt lyshåret som lille, så det har jo hvertfald lagt i mig, men ja synes det er såååå svært

Anmeld

7. februar 2013

La´chrissen

LSM skriver:

Jaaa åh ved det virkelig ikke, kan godt være blond ville være godt, var helt helt lyshåret som lille, så det har jo hvertfald lagt i mig, men ja synes det er såååå svært

Ikke for blond, jeg tror din hud hurtigt vil virke for rød til et helt lyst hår. Sørg for der er gyldent i farven

Anmeld

7. februar 2013

mariesmavse92

Wow hvor er du flot, du har da bare lige den krop jeg ønsker mig!!! Hvad gør du?! hihi. Tror også mørkt vil klæde dig. Kastanjebrunt eller brunt med lyse striber

Anmeld

7. februar 2013

FrkZier

LSM skriver:

Ja jeg er ved at være ret træt af min "kedelige" hårfarve, så synes der skal ske noget nyt, hvilken hårfarve vil i mene ville passe bedste til mig?
Please hjælp mig piger !!!

noget kastanje

Anmeld

7. februar 2013

LSM

La´chrissen skriver:

Ikke for blond, jeg tror din hud hurtigt vil virke for rød til et helt lyst hår. Sørg for der er gyldent i farven

Har nu købt en mørk hårfarve som hedder golden brown, så må vi se hvor det bærer hen :p hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.