Hjælp!!! Hvilken hårfarve ville passe til mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.557 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

LSM

Ja jeg er ved at være ret træt af min "kedelige" hårfarve, så synes der skal ske noget nyt, hvilken hårfarve vil i mene ville passe bedste til mig?
Please hjælp mig piger !!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror du u se rigtig flot ud, med mørke rødt hår. Sådan lidt hen af kobber. Hvis du forstå? Vh stine

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

LSM skriver:

Ja jeg er ved at være ret træt af min "kedelige" hårfarve, så synes der skal ske noget nyt, hvilken hårfarve vil i mene ville passe bedste til mig?

Bort set fra at jeg synes farven passer godt til dig så tænker jeg kastanjebrunt måske?

Anmeld

6. februar 2013

LSM

StineW79 skriver:

Tror du u se rigtig flot ud, med mørke rødt hår. Sådan lidt hen af kobber. Hvis du forstå? Vh stine

uha havde slet ikke tænkt i røde baner
Måske man skulle overveje det, er virkelig i vildrede hehe

Anmeld

6. februar 2013

LSM

mth1987 skriver:

Bort set fra at jeg synes farven passer godt til dig så tænker jeg kastanjebrunt måske?

Synes bare den er så kedelig leverpostej
Har aldrig farvet mit hår, men overvejer det virkelig, men ja det er jo lige med at finde en farve der vil passe
Kastanja brunt kunne sagtens være en mulighed tror jeg

Anmeld

6. februar 2013

LSM

6. februar 2013

Kongmulle

Det første jeg tænkte på var faktisk også ovre i det rødlige :-)

Anmeld

6. februar 2013

La´chrissen

LSM skriver:

Jeg tænker en gylden- kobber - i tonehøjde 6-8 alt efter hvor mørk eller lys du er til. Gerne med nogle effekter i så det ikke er end farvet. Men ikke for mørkt brunt og ikke for kold rød i farven. Hold dig til de varme farver

Anmeld

6. februar 2013

Amanda Stage

Ja der er jeg så lidt anderledes. Jeg kan se en blondine i enhver skandinavier hehe, men tror det ville passe godt med blond hår til din hudfarve og dine øjenbryn 

Anmeld

6. februar 2013

Den lykkelige

Hvor er du smuk!! 
Hvad med sådan en gylden cognac farve? Tror jeg ville være super flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.