12 ekstra klip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

Giraffen

Maja88 skriver:

Studerede du så imens

jeg fik dobbelt su i et helt år uden at studere fordi man ikke  skal være aktiv i selve barslen for at beholde alm SU ved siden af SU-klip, men blot færdiggøre x antal ECTS point inden for x antal måneder, og det ku jeg godt nå samtidig med jeg holdte 10 måneders barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Maja88

Giraffen skriver:

jeg fik dobbelt su i et helt år uden at studere fordi man ikke  skal være aktiv i selve barslen for at beholde alm SU ved siden af SU-klip, men blot færdiggøre x antal ECTS point inden for x antal måneder, og det ku jeg godt nå samtidig med jeg holdte 10 måneders barsel

Fik også dobbelt su... men kunne ikke få lån da man ikke er studieaktiv

Anmeld

14. februar 2013

Giraffen

Maja88 skriver:

Fik også dobbelt su... men kunne ikke få lån da man ikke er studieaktiv

det får jeg ikke så det ska jeg ikke ku sige, synes bare det er mærkeligt hvis ikke man ka få det..... for man er jo stadig indskrevet på studiet og er endda berettiget ekstra su-lån står der

Anmeld

14. februar 2013

Maja88

Giraffen skriver:

det får jeg ikke så det ska jeg ikke ku sige, synes bare det er mærkeligt hvis ikke man ka få det..... for man er jo stadig indskrevet på studiet og er endda berettiget ekstra su-lån står der

Det er du ja når du er studieaktiv. Det er tjekket.. tjekket og tjekket lidt mere

Anmeld

14. februar 2013

Zelinasmor

Maja88 skriver:

Studerede du så imens

Nej, det gjorde jeg ikke.

Anmeld

14. februar 2013

Maja88

xoxotasha skriver:

Nej, det gjorde jeg ikke.

Hvor længe havde du barsel

Anmeld

14. februar 2013

Zelinasmor

Maja88 skriver:

Hvor længe havde du barsel

Jeg havde 3 måneder med dobbelt su. (=6klip) og 6 måneder med alm SU. Så 9 måneder. Men uanset hvad kunne jeg få su lån. Jeg kunne bare ikke få forsørgertillæg før efter barsel. Men fik altså 14.000 (Dobbelt su + dobbelt su-lån) og 7900 de måneder jeg havde valgt enkelt klip. Du er 100% berettiget til SU lån under din barsel, uanset om det er en ungdomsuddannelse eller vidergående. 

Både jeg selv og to af mine veninder har fået det under barsel.

Anmeld

14. februar 2013

Maja88

xoxotasha skriver:

Jeg havde 3 måneder med dobbelt su. (=6klip) og 6 måneder med alm SU. Så 9 måneder. Men uanset hvad kunne jeg få su lån. Jeg kunne bare ikke få forsørgertillæg før efter barsel. Men fik altså 14.000 (Dobbelt su + dobbelt su-lån) og 7900 de måneder jeg havde valgt enkelt klip. Du er 100% berettiget til SU lån under din barsel, uanset om det er en ungdomsuddannelse eller vidergående. 

Både jeg selv og to af mine veninder har fået det under barsel.

Åbenbart ikke ved mig.. er clearet med su styrelsen

Anmeld

15. februar 2013

Zelinasmor

Maja88 skriver:

Åbenbart ikke ved mig.. er clearet med su styrelsen

Der er så første gang jeg hører det. Men det kan være de har lavet det om siden jeg var på barsel for 1,5 års tid siden.

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Uden at vide noget.. så tror jeg ikke du kan få handicap..

Man kan heller ikke få lån

Okay det er bare iorden, tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.