12 ekstra klip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.719 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Er anonym da familien endnu ikke kender til vores situration.

Jeg ville hører når man er på SU og får handicaptillæg, når man så skal på barsel/bruge de 12 ekstra klip, får man så både 12 ekstra su klip og 12 ekstra handicaptillægsklip? eller får man kun su klip?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Er anonym da familien endnu ikke kender til vores situration.

Jeg ville hører når man er på SU og får handicaptillæg, når man så skal på barsel/bruge de 12 ekstra klip, får man så både 12 ekstra su klip og 12 ekstra handicaptillægsklip? eller får man kun su klip?

Kender ikke lige noget til handicaptillæg. jeg synes helt bestemt du skal kontakte dem der har med et at gøre på dit studie

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Kender ikke lige noget til handicaptillæg. jeg synes helt bestemt du skal kontakte dem der har med et at gøre på dit studie

Det har jeg gjort men ellers godt forslag Da jeg spurgte dem sendte han mig bare en standard folder om det at gå på barsel under en uddannelse, men der stod det ikke i.

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Det har jeg gjort men ellers godt forslag Da jeg spurgte dem sendte han mig bare en standard folder om det at gå på barsel under en uddannelse, men der stod det ikke i.

Jeg tror det er sådan at det du får nu er det samme du kan få under barsel. 

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Jeg tror det er sådan at det du får nu er det samme du kan få under barsel. 

Okay, det håber jeg så på

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

14. februar 2013

Anonym trådstarter

lige til information jer der ønsker at svare på mit spørgsmål: de ønsker ikke at svare på mit spørgsmål ved styrelsen med mindre jeg oplyser mit cpr-nr, hvilket jeg ikke ønsker at oplyse efter som jeg ikke er gravid endnu, så nu har jeg spurgt de to steder hvor man kunne tænke sig at de burde vide det.

Anmeld

14. februar 2013

Maja88

Uden at vide noget.. så tror jeg ikke du kan få handicap..

Man kan heller ikke få lån

Anmeld

14. februar 2013

Zelinasmor

Maja88 skriver:

Uden at vide noget.. så tror jeg ikke du kan få handicap..

Man kan heller ikke få lån

Jeg fik altså su lån under hele min barsel. Tog 6 måneder med dobbelt su og dobbelt su-lån 

Anmeld

14. februar 2013

Maja88

xoxotasha skriver:

Jeg fik altså su lån under hele min barsel. Tog 6 måneder med dobbelt su og dobbelt su-lån 

Studerede du så imens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.