Skal, skal ikke? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

AnnaK89

Anna111 skriver:

ville osse søge en flot mørke brun med nogle reflekser i 

Ja det kunne sagtens være
Havde ikke rigtig tænkt over reflekserne kunne være gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

AnnaK89

FrkZier skriver:

jeg ville vælge en mørk karamel - ikk direkte brun, men stadig mærkere end det du har nu

Nej tænker også det skal være noget med noget spil i
Ikke totalt mørke brun

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

AnnaKJ skriver:

Jeg er lys i huden, men lyset på billedet gør også en del, for så lys er jeg heller ikke

Din hud ville sagtens kunne klare en pang rød, hvis du tør ?? Jeg er også en bleg asparges dansker og havde en årgang rødt hår. Det så så fedt ud, men fuuuuuuuuck det var svært da jeg ville lade det gro ud, for mit hår ville ikke slippe det ( min far er rødhåret) så jeg har naturlig rødt skær i min smukke leverpostej farve

Anmeld

5. februar 2013

AnnaK89

Anna111 skriver:

*sige" og jeg er osse meget lys i huden men fik favet håret mørkebrun fra blondt og det gjorde mig enlig mere brun og se på og ikke blag selv om folk altid siger det er omvendt 

Det oplevede jeg også sidste gang jeg var mørkhåret
Men det er så lang tid siden - 3 år. Så kan ikke rigtig huske det

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

Tænker at en brun, der ikke er for mørk vil være pænt
Og som andre forestår. Farve øjenbryn Jeg har helt lyse øjenbryn, Så jeg bruger en øjenbryns blyant. Og når man lige får taget i det er det rigtig nemt og tager ikke mange sek at tegne

Viser lige billeder. Det første er fra inden jeg plukkede øjenbryn og farvede det. Det andet er efter Syntes det markere øjnene på en anden måde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2013

AnnaK89

Baby2påvej skriver:

Din hud ville sagtens kunne klare en pang rød, hvis du tør ?? Jeg er også en bleg asparges dansker og havde en årgang rødt hår. Det så så fedt ud, men fuuuuuuuuck det var svært da jeg ville lade det gro ud, for mit hår ville ikke slippe det ( min far er rødhåret) så jeg har naturlig rødt skær i min smukke leverpostej farve

Er du sikker? Det kunne være fedt

Jeg tror vi har lidt rødt i familien - min søster blev ihvertfald rødhåret. Men begge mine børn har helt lyst hår. Tror du det kan påvirke?

Anmeld

5. februar 2013

AnnaK89

o1Mutte skriver:

Tænker at en brun, der ikke er for mørk vil være pænt
Og som andre forestår. Farve øjenbryn Jeg har helt lyse øjenbryn, Så jeg bruger en øjenbryns blyant. Og når man lige får taget i det er det rigtig nemt og tager ikke mange sek at tegne

Viser lige billeder. Det første er fra inden jeg plukkede øjenbryn og farvede det. Det andet er efter Syntes det markere øjnene på en anden måde

Ja foreslog selv at farve øjenbryn. Plejer egentlig også selv at tegne dem lidt op, men det fik jeg åbenbart ikke lige gjort på dette billede

(Og hvor ser du godt ud )

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

AnnaKJ skriver:

Ja foreslog selv at farve øjenbryn. Plejer egentlig også selv at tegne dem lidt op, men det fik jeg åbenbart ikke lige gjort på dette billede

(Og hvor ser du godt ud )

Okay

Det er også meget billigere selv at tegne dem end at farve dem. Og sikkert også sundere

Ih mange tak

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

AnnaKJ skriver:

Er du sikker? Det kunne være fedt

Jeg tror vi har lidt rødt i familien - min søster blev ihvertfald rødhåret. Men begge mine børn har helt lyst hår. Tror du det kan påvirke?

Havde den røde der.

Ingen af mine søskende fik rødt hår, men vi har refleksen fra min far he he.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kastanje farve med lidt striber! Og hvor ser du sød ud!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.