Skal, skal ikke? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mørkt, lyst eller andet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.928 visninger
56 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

AnnaK89

Jeg har overvejet at farve håret
Det er meget længe siden jeg sidst har farvet det og tænker lidt jeg trænger til forandringer

Overvejer mørkt (IKKE SORT!) og vil få farvet mine øjenbryn også

Hvad synes i? Eller måske en hel anden farve?
Nogle gode råd til frisure også?

I får lige et billede med

Skal lige siges at jeg har haft det mørkere før og det så ikke galt ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

mariesmavse92

Hej Hvor er du smuk! Du ser så naturlig ud med de lyse øjenbryn. Jeg har selv lyse øjenbryn, men farver dem, fordi jeg ikke kan klare at se mig selv uden. Men dig klæ'r det altså

Anyway, nu hvor du er meget lys i huden, er min mening, at du skal passe rigtig godt på hvilken hårfarve, du vælger! Det kan nemt komme til at se "forkert" eller unaturligt ud, hvis f. eks. din hudfarve er meget lys, og du vælger en mørkere hårfarve. Det vil hjælpe meget på det at du også farver øjenbrynene som du selv siger, men hudfarven/typen siger stadig en del - bare lidt til eftertanke synes du skal vælge en lysere toning! Lysebrun f. eks.

og så er pandehår jo rigtig flot, når man vil have makeover og har langt pandehår i forvejen håber du lægger billede ind når du har fået din nye frisure!

Anmeld

5. februar 2013

Silas <3

jeg synes det skal være en flot brun farve med en masse striber/reflekser i lyse og røde farver

Anmeld

5. februar 2013

AnnaK89

mariesmavse92 skriver:

Hej Hvor er du smuk! Du ser så naturlig ud med de lyse øjenbryn. Jeg har selv lyse øjenbryn, men farver dem, fordi jeg ikke kan klare at se mig selv uden. Men dig klæ'r det altså

Anyway, nu hvor du er meget lys i huden, er min mening, at du skal passe rigtig godt på hvilken hårfarve, du vælger! Det kan nemt komme til at se "forkert" eller unaturligt ud, hvis f. eks. din hudfarve er meget lys, og du vælger en mørkere hårfarve. Det vil hjælpe meget på det at du også farver øjenbrynene som du selv siger, men hudfarven/typen siger stadig en del - bare lidt til eftertanke synes du skal vælge en lysere toning! Lysebrun f. eks.

og så er pandehår jo rigtig flot, når man vil have makeover og har langt pandehår i forvejen håber du lægger billede ind når du har fået din nye frisure!

Ihh tusind tak

Ja, selvfølgelig skal jeg passe lidt på Er ret lys i huden, men lyset på billedet gør at jeg ser lidt lysere ud
Synes bare der skal ske noget nyt - har overvejet noget pandehår og måske klippe det noget kortere?

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

AnnaKJ skriver:

Det er meget længe siden jeg sidst har farvet det og tænker lidt jeg trænger til forandringer

Synes du er for bleg til mørkt hår, så vil forslå striber i stedet for.

Anmeld

5. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

ville osse søge en flot mørke brun med nogle reflekser i 

Anmeld

5. februar 2013

AnnaK89

Silas <3 skriver:

jeg synes det skal være en flot brun farve med en masse striber/reflekser i lyse og røde farver

Uh ja rød - det kunne faktisk være lidt fedt
Ihhh der er så mange muligheder

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

AnnaKJ skriver:

jeg ville vælge en mørk karamel - ikk direkte brun, men stadig mærkere end det du har nu

Anmeld

5. februar 2013

AnnaK89

Baby2påvej skriver:

Synes du er for bleg til mørkt hår, så vil forslå striber i stedet for.

Jeg er lys i huden, men lyset på billedet gør også en del, for så lys er jeg heller ikke

Anmeld

5. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anna111 skriver:

ville osse søge en flot mørke brun med nogle reflekser i 

*sige" og jeg er osse meget lys i huden men fik favet håret mørkebrun fra blondt og det gjorde mig enlig mere brun og se på og ikke blag selv om folk altid siger det er omvendt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.