Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Martsbaby skriver: Det kan den ligeså godt gøre uden at de har sat sig fast, så umiddelbart har det ingen betydning, men sidder de ikke fast skal man ned og ligge hvis vandet går, da navlesnoren ellers kan, hvis man er uheldig, komme i klemme mellem barnets hoved og dit bækken, og så bliver der jo altså lukket for luften, også kan de dø.. Sidder de fast er der ingen forbehold man skal tage, og hos os førstegangsgravide sker det typisk en måneds tid eller lidt mere før termin, og de fleste går, så vidt jeg ved, alligevel tiden ud eller over tid Der er selvfølgelig altid undtagelser, men min JM sagde, at deres erfaring i Viborg kommune er, at de fleste førstegangsfødende går tiden ud eller går over tid
Det kan den ligeså godt gøre uden at de har sat sig fast, så umiddelbart har det ingen betydning, men sidder de ikke fast skal man ned og ligge hvis vandet går, da navlesnoren ellers kan, hvis man er uheldig, komme i klemme mellem barnets hoved og dit bækken, og så bliver der jo altså lukket for luften, også kan de dø..
Sidder de fast er der ingen forbehold man skal tage, og hos os førstegangsgravide sker det typisk en måneds tid eller lidt mere før termin, og de fleste går, så vidt jeg ved, alligevel tiden ud eller over tid Der er selvfølgelig altid undtagelser, men min JM sagde, at deres erfaring i Viborg kommune er, at de fleste førstegangsfødende går tiden ud eller går over tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1990h skriver: Når okay så det da dejligt at han har sat sig fast nu
Når okay så det da dejligt at han har sat sig fast nu
Ja, det er fantastisk, og hun fortalte så også, at det, at han ikke sidder helt fast gør jo, at han kan dreje rundt dernede, så det var derfor jeg nogle gange følte at hele mit underliv var ved at blive sprættet op Men det har heldigvis kun været kortvarige smerter han har kunnet sætte igang dernede indtil videre
Martsbaby skriver: Ja, det er fantastisk, og hun fortalte så også, at det, at han ikke sidder helt fast gør jo, at han kan dreje rundt dernede, så det var derfor jeg nogle gange følte at hele mit underliv var ved at blive sprættet op Men det har heldigvis kun været kortvarige smerter han har kunnet sætte igang dernede indtil videre
1990h skriver: hoold da op ja det må da være en vild følelse
hoold da op ja det må da være en vild følelse
Det gør PISSE ondt, men det er ligesom når man bliver piercet, smerten er væk med det samme igen når det er overstået
Martsbaby skriver: Det gør PISSE ondt, men det er ligesom når man bliver piercet, smerten er væk med det samme igen når det er overstået
1990h skriver: Det var altid noget
Det var altid noget
Ja, det er skønt Selvom det gør ondt, så nyder jeg det alligevel.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128