JM besøg nr. 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

AnthonsMor

Så er det overstået, 3. gang hos min JM, og jeg er ved at kunne lide hende nu I starten havde jeg et mega problem med den måde hun taler på, hun er meeeeeget pædagogisk i sin talemåde, og det kan jeg slet ikke håndtere, men hun er vildt professionel og rigtig venlig, og det synes jeg er det vigtigste!

Alt var bare godt, bettemanden står næsten helt fast, så ingen forbehold dér, hvis jeg går i fødsel om lidt.. Er 35+5 i dag..

Hun skønnede ham til 2300 gram, og sagde, at det var helt perfekt, og har et SF mål på 32, som hun også sagde var helt perfekt

Det eneste hun kunne sætte en finger på var mit blodtryk, som var liiiidt for højt, så hun ville gerne at jeg kom ind til konsultation om 14 dage i stedet for tre uger, for lige at følge det

Lige en glædesupdate herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Så er det overstået, 3. gang hos min JM, og jeg er ved at kunne lide hende nu I starten havde jeg et mega problem med den måde hun taler på, hun er meeeeeget pædagogisk i sin talemåde, og det kan jeg slet ikke håndtere, men hun er vildt professionel og rigtig venlig, og det synes jeg er det vigtigste!

Alt var bare godt, bettemanden står næsten helt fast, så ingen forbehold dér, hvis jeg går i fødsel om lidt.. Er 35+5 i dag..

Hun skønnede ham til 2300 gram, og sagde, at det var helt perfekt, og har et SF mål på 32, som hun også sagde var helt perfekt

Det eneste hun kunne sætte en finger på var mit blodtryk, som var liiiidt for højt, så hun ville gerne at jeg kom ind til konsultation om 14 dage i stedet for tre uger, for lige at følge det

det lyder som en rigtig god tur du havde. Nu der ikke længe igen

Anmeld

5. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

det lyder som en rigtig god tur du havde. Nu der ikke længe igen

Nej det er tæt på efterhånden! 30 dage helt præcist i dag! :O

Anmeld

5. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Nej det er tæt på efterhånden! 30 dage helt præcist i dag! :O

Uhhh

Ja der lidt tid til jeg kan sige det

Anmeld

5. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

hvor mange jordmor besøg skal du egentlig til i alt?

jeg skal til mit 3 på torsdag hvor jeg er 30+0..så der da lidt forskel på hvornår man kommer åbenbart

Anmeld

5. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

hvor mange jordmor besøg skal du egentlig til i alt?

jeg skal til mit 3 på torsdag hvor jeg er 30+0..så der da lidt forskel på hvornår man kommer åbenbart

Altså hvis ikke jeg skal til flere efter det om 14 dage, så er det jo 4.. Jeg kender en der har været afsted én gang hver måned, så hun får ni i alt ca.. Så det er vildt forskelligt!

Anmeld

5. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Altså hvis ikke jeg skal til flere efter det om 14 dage, så er det jo 4.. Jeg kender en der har været afsted én gang hver måned, så hun får ni i alt ca.. Så det er vildt forskelligt!

ja det meget forskelligt så

jeg skal nu her torsdag og igen i marts og april så det bliver vel 5 gange..

det nu også hyggeligt at hører hjertelyd

Anmeld

5. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

ja det meget forskelligt så

jeg skal nu her torsdag og igen i marts og april så det bliver vel 5 gange..

det nu også hyggeligt at hører hjertelyd

Det er rigtig dejligt! Og f.eks. fik jeg af vide i dag, at jeg ikke skulle tage nogle forbehold, hvis vandet gik, fordi han næsten sidder helt fast i bæknet, så det synes jeg jo var dejligt at vide!

Anmeld

5. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Det er rigtig dejligt! Og f.eks. fik jeg af vide i dag, at jeg ikke skulle tage nogle forbehold, hvis vandet gik, fordi han næsten sidder helt fast i bæknet, så det synes jeg jo var dejligt at vide!

ej hvor dejligt og betrykkende at få af vide

når bebs sætter sig fast kan fødslen så reelt godt gå igang uden grund selv om man ikke er nået termin?

Anmeld

5. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

ej hvor dejligt og betrykkende at få af vide

når bebs sætter sig fast kan fødslen så reelt godt gå igang uden grund selv om man ikke er nået termin?

Det kan den ligeså godt gøre uden at de har sat sig fast, så umiddelbart har det ingen betydning, men sidder de ikke fast skal man ned og ligge hvis vandet går, da navlesnoren ellers kan, hvis man er uheldig, komme i klemme mellem barnets hoved og dit bækken, og så bliver der jo altså lukket for luften, også kan de dø..

Sidder de fast er der ingen forbehold man skal tage, og hos os førstegangsgravide sker det typisk en måneds tid eller lidt mere før termin, og de fleste går, så vidt jeg ved, alligevel tiden ud eller over tid Der er selvfølgelig altid undtagelser, men min JM sagde, at deres erfaring i Viborg kommune er, at de fleste førstegangsfødende går tiden ud eller går over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.