4+2 og ekstrem sulten!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Viventerjer

Leyla94 skriver:

Haha tillykke med den lille  jeg mistede desværre  men det da dejligt at du spiser, der skal jo vokse en dejlig baby inde i maven  

Det jeg ked af og høre

Ja det skønt skønt skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Viventerjer

Babymor2010 skriver:

Heh det er ikke lige nemt at spise konstant når man har sukkersyge og skal tjekke sit blodsukker hver 2-3 time 

Jeg er 9+,2, men jeg synes ikke det er så slemt mere som det har været 

Nej det kunne jeg forestille mig godt det er kølet lidt ned så

Anmeld

6. februar 2013

Viventerjer

Benjamins'mor skriver:

Er 6+5 og kan intet spise, så lidt det modsatte.

Jeg er også begyndt at få kvalme nu af og spise, men får det også af ikke at spise .. Hehe

Anmeld

6. februar 2013

Christina89

Viventerdig skriver:

Mange tak og ilm.

Ja, skidt med vægten pt. Fordi holder hellere ikke til ikke at spise

Men det rart at, mærke man er gravid

Følger du ellers med kvalme? jeg får kun kvalme/utilpas hver gang jeg er sulten

Ha ha nej nemlig, så er vi ikke nemme at være i nærheden af

Jeg har faktisk slet ikke haft kvalme, det er først inden for de sidste to uger, at jeg får kvalme, når jeg er sulten, og så er det pist væk, når jeg har spist - så samme situation som dig  Det er heldigvis det eneste, jeg "døjer" med indtil videre. Har du andre gener?

Anmeld

6. februar 2013

Viventerjer

Christina89 skriver:

Ha ha nej nemlig, så er vi ikke nemme at være i nærheden af

Jeg har faktisk slet ikke haft kvalme, det er først inden for de sidste to uger, at jeg får kvalme, når jeg er sulten, og så er det pist væk, når jeg har spist - så samme situation som dig  Det er heldigvis det eneste, jeg "døjer" med indtil videre. Har du andre gener?

Det kommer også kun her når jeg bliver sulten, men det så mere sultkvalme

Jeg har lidt af det jeg går ud fra er ligamentsmerter, små stik en gang imellem i underlivet og ned af lårene .. Stik i Brysterne, Været lidt svimmel idag men ellers er de ikke så udbredte mine symptomer

Anmeld

6. februar 2013

Christina89

Viventerdig skriver:

Det kommer også kun her når jeg bliver sulten, men det så mere sultkvalme

Jeg har lidt af det jeg går ud fra er ligamentsmerter, små stik en gang imellem i underlivet og ned af lårene .. Stik i Brysterne, Været lidt svimmel idag men ellers er de ikke så udbredte mine symptomer

Sultkvalme ha ha, ja det er et godt ord

Det er heldigvis til at leve med, hva?  Måske vi er så heldige at slippe for voldsomme symptomer med opkastning

Anmeld

6. februar 2013

Hailiesmom11

Jeg var også ekstremt sulten i starten af denne graviditet.. Åd rejer i længe baner
Nu er appetitten væk og kvalmen har meldt sin ankomst, så nyd din madglæde mens du kan.. Skal siges jeg i dag er 7+3..
Og hjertelig tillykke med graviditeten

Anmeld

6. februar 2013

Viventerjer

Christina89 skriver:

Sultkvalme ha ha, ja det er et godt ord

Det er heldigvis til at leve med, hva?  Måske vi er så heldige at slippe for voldsomme symptomer med opkastning

Hehe ja det er det faktisk

Ja lad os nu se .. Mon ikke det tager til for de fleste

Anmeld

6. februar 2013

Viventerjer

Hailiesmom11 skriver:

Jeg var også ekstremt sulten i starten af denne graviditet.. Åd rejer i længe baner
Nu er appetitten væk og kvalmen har meldt sin ankomst, så nyd din madglæde mens du kan.. Skal siges jeg i dag er 7+3..
Og hjertelig tillykke med graviditeten

Puha så vil jeg nyde det nu

Må jeg spørge om dine symptomer variere i grad og hyppighed fra dag til dag ?? Mine svinger meget og bliver helt bekymret når jeg ikke mærker det så meget nogle gange

Anmeld

6. februar 2013

Amanda Stage

Viventerdig skriver:

mange taaaak

Det faktisk sådan jeg også får det .. sidder og bliver helt forkvalmet som om jeg ikke har spist hele dagen .. men har lige spist en stor rugbrødsmad 10 min forinden

Jeg klager dog ikke .. Dejligt at, mærke den er hjemme

sådan der havde jeg det også helt i starten, men har det stadigvæk og nu er jeg i andet trimester 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.