Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Leyla94 skriver: Haha tillykke med den lille jeg mistede desværre men det da dejligt at du spiser, der skal jo vokse en dejlig baby inde i maven
Haha tillykke med den lille jeg mistede desværre men det da dejligt at du spiser, der skal jo vokse en dejlig baby inde i maven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Heh det er ikke lige nemt at spise konstant når man har sukkersyge og skal tjekke sit blodsukker hver 2-3 time Jeg er 9+,2, men jeg synes ikke det er så slemt mere som det har været
Heh det er ikke lige nemt at spise konstant når man har sukkersyge og skal tjekke sit blodsukker hver 2-3 time
Jeg er 9+,2, men jeg synes ikke det er så slemt mere som det har været
Benjamins'mor skriver: Er 6+5 og kan intet spise, så lidt det modsatte.
Er 6+5 og kan intet spise, så lidt det modsatte.
Viventerdig skriver: Mange tak og ilm. Ja, skidt med vægten pt. Fordi holder hellere ikke til ikke at spise Men det rart at, mærke man er gravid Følger du ellers med kvalme? jeg får kun kvalme/utilpas hver gang jeg er sulten
Mange tak og ilm. Ja, skidt med vægten pt. Fordi holder hellere ikke til ikke at spise Men det rart at, mærke man er gravid Følger du ellers med kvalme? jeg får kun kvalme/utilpas hver gang jeg er sulten
Ha ha nej nemlig, så er vi ikke nemme at være i nærheden af
Jeg har faktisk slet ikke haft kvalme, det er først inden for de sidste to uger, at jeg får kvalme, når jeg er sulten, og så er det pist væk, når jeg har spist - så samme situation som dig Det er heldigvis det eneste, jeg "døjer" med indtil videre. Har du andre gener?
Christina89 skriver: Ha ha nej nemlig, så er vi ikke nemme at være i nærheden af Jeg har faktisk slet ikke haft kvalme, det er først inden for de sidste to uger, at jeg får kvalme, når jeg er sulten, og så er det pist væk, når jeg har spist - så samme situation som dig Det er heldigvis det eneste, jeg "døjer" med indtil videre. Har du andre gener?
Viventerdig skriver: Det kommer også kun her når jeg bliver sulten, men det så mere sultkvalme Jeg har lidt af det jeg går ud fra er ligamentsmerter, små stik en gang imellem i underlivet og ned af lårene .. Stik i Brysterne, Været lidt svimmel idag men ellers er de ikke så udbredte mine symptomer
Det kommer også kun her når jeg bliver sulten, men det så mere sultkvalme Jeg har lidt af det jeg går ud fra er ligamentsmerter, små stik en gang imellem i underlivet og ned af lårene .. Stik i Brysterne, Været lidt svimmel idag men ellers er de ikke så udbredte mine symptomer
Sultkvalme ha ha, ja det er et godt ord
Det er heldigvis til at leve med, hva? Måske vi er så heldige at slippe for voldsomme symptomer med opkastning
Christina89 skriver: Sultkvalme ha ha, ja det er et godt ord Det er heldigvis til at leve med, hva? Måske vi er så heldige at slippe for voldsomme symptomer med opkastning
Hailiesmom11 skriver: Jeg var også ekstremt sulten i starten af denne graviditet.. Åd rejer i længe baner Nu er appetitten væk og kvalmen har meldt sin ankomst, så nyd din madglæde mens du kan.. Skal siges jeg i dag er 7+3..Og hjertelig tillykke med graviditeten
Jeg var også ekstremt sulten i starten af denne graviditet.. Åd rejer i længe baner Nu er appetitten væk og kvalmen har meldt sin ankomst, så nyd din madglæde mens du kan.. Skal siges jeg i dag er 7+3..Og hjertelig tillykke med graviditeten
Viventerdig skriver: mange taaaak Det faktisk sådan jeg også får det .. sidder og bliver helt forkvalmet som om jeg ikke har spist hele dagen .. men har lige spist en stor rugbrødsmad 10 min forinden Jeg klager dog ikke .. Dejligt at, mærke den er hjemme
mange taaaak Det faktisk sådan jeg også får det .. sidder og bliver helt forkvalmet som om jeg ikke har spist hele dagen .. men har lige spist en stor rugbrødsmad 10 min forinden Jeg klager dog ikke .. Dejligt at, mærke den er hjemme
sådan der havde jeg det også helt i starten, men har det stadigvæk og nu er jeg i andet trimester
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128