4+2 og ekstrem sulten!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Clisolka

Stort tillykke med graviditeten og det der medfølger 

Jeg er selv i perioden hvor jeg konstant er sulten! Men men men jeg må ikke give efter for sulten, dét er langt værre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

MetteS81

Hahahaaa  Jeg var også SÅ sulten tidligt!! Fik store humørsvingninger hvis ik der var mad til mig MED DET SAMME, og det gjorde næsten ondt i maven når jeg var sulten  

Anmeld

5. februar 2013

Viventerjer

Christina89 skriver:

Tillykke med graviditeten!

Jeg har det på helt samme måde - jeg er konstant sulten, og jeg bliver også fysisk dårlig med kvalme, hvis jeg ikke spiser, når jeg føler den mindste smule sult. Vi må bare sørge for at spise og så skidt med vægten  Håber snart, at det går over  (er 10+1 i dag).

Mange tak og ilm.

Ja, skidt med vægten pt. Fordi holder hellere ikke til ikke at spise

Men det rart at, mærke man er gravid

Følger du ellers med kvalme? jeg får kun kvalme/utilpas hver gang jeg er sulten

Anmeld

5. februar 2013

Viventerjer

Kia2013 skriver:

Tillykke med lillen!

Jeg var også VILDT sulten især de første par måneder, det har heldigvis løjet lidt af nu. Men jeg kunne også spise en god og solid morgenmad/frokost/aftensmad og alligevel være sulten ½-1 time efter måltidet. Vildt irriterende. Mener også det har en del af skylden i, at jeg har taget så meget på  jeg prøver virkelig at 'passe på' med madindtaget, men det virker ikke helt... men det går nok. Må bare prøve at tage mig sammen igen efter fødslen (er 20+5 nu)...

Heldigis er det ikke så slemt mere, det var værst de første 3 måneders tid...

Mange taaaaak og i lige måde

Jeg tænker også det er noget der formentlig løjer af .. Jeg tror bare det kom bag på mig at, de kom så tidlig .. Troede det var noget som der skete i slutningen af graviditeten hvor babyen har brug for mere energi

Anmeld

5. februar 2013

Viventerjer

Babymor2010 skriver:

Stort tillykke med graviditeten og det der medfølger 

Jeg er selv i perioden hvor jeg konstant er sulten! Men men men jeg må ikke give efter for sulten, dét er langt værre 

Det også det jeg er endt op med her .. Så skal der sku spises og så må det fede i morgen .. Hvis man ellers indtager nogle sunde råvare og ikke alt for meget junk forestiller jeg mig ikke det slemt men får da en del kalorier aligevel hvor langt er du henne ??

Anmeld

5. februar 2013

Viventerjer

MetteS81 skriver:

Hahahaaa  Jeg var også SÅ sulten tidligt!! Fik store humørsvingninger hvis ik der var mad til mig MED DET SAMME, og det gjorde næsten ondt i maven når jeg var sulten  

Lyder nøjagtig lige som mig .. Kan blive helt rasende hvis jeg ikke kan finde pesten og skinken i køleskabet

Det dejligt man kan mærke at, man er gravid

Anmeld

6. februar 2013

Clisolka

Det også det jeg er endt op med her .. Så skal der sku spises og så må det fede i morgen .. Hvis man ellers indtager nogle sunde råvare og ikke alt for meget junk forestiller jeg mig ikke det slemt men får da en del kalorier aligevel hvor langt er du henne ??

Heh det er ikke lige nemt at spise konstant når man har sukkersyge og skal tjekke sit blodsukker hver 2-3 time 

Jeg er 9+,2, men jeg synes ikke det er så slemt mere som det har været 

Anmeld

6. februar 2013

Benjamins'mor

Er 6+5 og kan intet spise, så lidt det modsatte.

Anmeld

6. februar 2013

Leyla94

Viventerdig skriver:

Hej, er jeg den eneste der så tidlig i graviditeten er vildt sulten..?? Jeg overdriver ikke når jeg 10 min efter jeg har spist er sulten igen.. Jeg har ikke bare lyst til mad min mave knurre og jeg får det fysisk skidt..

Har den seneste uge været rigtig gode venner med pesto!!!

En dejlig følelse endelig og mærke graviditet

Haha tillykke med den lille  jeg mistede desværre  men det da dejligt at du spiser, der skal jo vokse en dejlig baby inde i maven  

Anmeld

6. februar 2013

Miss Kat

Viventerdig skriver:

mange taaaak

Det faktisk sådan jeg også får det .. sidder og bliver helt forkvalmet som om jeg ikke har spist hele dagen .. men har lige spist en stor rugbrødsmad 10 min forinden

Jeg klager dog ikke .. Dejligt at, mærke den er hjemme

Helt sikkert. Jeg klager heller ikke over de små-gener graviditeten indtil videre har medført. Det er jo bare tegn på at der venter noget helt fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.