Er jeg en hypokonder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

AnthonsMor

IG skriver:

Jeg har i de sidste par dage haft ondt i halebenet (tror jeg??) i hvert fald omme bag på.... er der nogen der ved hvad det kan være? Og skal jeg søge læge?

Jeg er førstegangs gravid, og beklager det lidt dumme hypokonder spørgsmål... men det er ikke noget jeg har døjet med før graviditeten. Jeg er 15+5 i dag.

Absolut ikke et dumt spørgsmål!

Din krop er jo under pres, og det kan altså godt være dit bækken, så jeg synes at næste gang du skal afsted enten til læge eller jm så nævn det for dem, medmindre det bliver værre indenfor de nærmeste dage ville jeg ikke ringe til lægen endnu.. Jeg stod i butik indtil nytår, og det kunne jeg godt mærke i lænden og lidt i bæknet, også allerede tidlig havde jeg "trætte dage", hvor min krop ikke helt kunne lide at skulle på arbejde, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Lund18

Det kan også være urinvejsinfektion eller nyrebækkenbetændelse, det sætter sig også som smerter i ryggen. Jeg havde det selv i 7+ og havde overhovdet ingen symptoner udover rygsmerter. Men en urintest  ved lægen viste at jeg have urinvejsinfektion, fik noget antibiotita og var hurtigt frisk igen Så jeg foreslår et besøg ved lægen. 

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

vel ikke til dit 1. JM?

Jeg vil lige indskyde, at jeg var til første JM besøg, da jeg var 18+ noget, så det er meget forskelligt hvornår man skal afsted til det første, i morgen skal jeg til andet JM besøg, og der er jeg 28+2

Til TS det kan måske være noget begyndende bækkenløsning, så tag evt fat i de fysioterapeuter, der er tilknyttet der hvor du skal føde... Du kan tit se deres telefonnummer på hjemmesiden... God bedring med det

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

Jeg vil lige indskyde, at jeg var til første JM besøg, da jeg var 18+ noget, så det er meget forskelligt hvornår man skal afsted til det første, i morgen skal jeg til andet JM besøg, og der er jeg 28+2

Til TS det kan måske være noget begyndende bækkenløsning, så tag evt fat i de fysioterapeuter, der er tilknyttet der hvor du skal føde... Du kan tit se deres telefonnummer på hjemmesiden... God bedring med det

men hun er 15+ nu og skal først afsted igen om 1½ måned dvs hun vil være omkring 21+ ved første besøg, det er godt nok sent, dine 18+ er jo ikke voldsomt sent bare lidt senere end normalt men 21+ er godt nok sent

Anmeld

6. februar 2013

IG

Baby2påvej skriver:

Jeg havde også ondt i mit haleben i min første graviditet, og endte med en sygmelding i uge.24, fordi jeg til sidst ikke kunne mærke mit ben.

Så afsted til lægen med dig.

Åh nej, tak for din besked... jeg håber ikke det ender så vidt her

Anmeld

6. februar 2013

IG

Lund18 skriver:

Det kan også være urinvejsinfektion eller nyrebækkenbetændelse, det sætter sig også som smerter i ryggen. Jeg havde det selv i 7+ og havde overhovdet ingen symptoner udover rygsmerter. Men en urintest  ved lægen viste at jeg have urinvejsinfektion, fik noget antibiotita og var hurtigt frisk igen Så jeg foreslår et besøg ved lægen. 

Tak for tippen, jeg får fat i lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.