Er jeg en hypokonder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

IG

Jeg har i de sidste par dage haft ondt i halebenet (tror jeg??) i hvert fald omme bag på.... er der nogen der ved hvad det kan være? Og skal jeg søge læge?

Jeg er førstegangs gravid, og beklager det lidt dumme hypokonder spørgsmål... men det er ikke noget jeg har døjet med før graviditeten. Jeg er 15+5 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

LR85

IG skriver:

Jeg har i de sidste par dage haft ondt i halebenet (tror jeg??) i hvert fald omme bag på.... er der nogen der ved hvad det kan være? Og skal jeg søge læge?

Jeg er førstegangs gravid, og beklager det lidt dumme hypokonder spørgsmål... men det er ikke noget jeg har døjet med før graviditeten. Jeg er 15+5 i dag.

Der er meget belastning på kroppen og rygsøjlen. 

Snak bare med din jordemoder når du skal se hende næste gang. 

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

IG skriver:

går ud fra du snart skal til JM? - så snak med hende om det

Anmeld

5. februar 2013

IG

FrkZier skriver:

går ud fra du snart skal til JM? - så snak med hende om det

Jeg har tid til JM i midten af marts

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

IG skriver:

Jeg har tid til JM i midten af marts

vel ikke til dit 1. JM?

Anmeld

5. februar 2013

IG

FrkZier skriver:

vel ikke til dit 1. JM?

Jeg har været der én gang, for nogle uger siden... (der gjorde det bare ikke ondt)

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

IG skriver:

Jeg har været der én gang, for nogle uger siden... (der gjorde det bare ikke ondt)

aaah okaj, så forstår jeg bedre

når jamen altså hvis det gør meget ondt, så ville jeg kontakte lægen, men prøv at se om det ikke hjælper bare at få slapper lid af, der er jo ekstra pres på kroppen når man er gravid

Anmeld

5. februar 2013

IG

FrkZier skriver:

aaah okaj, så forstår jeg bedre

når jamen altså hvis det gør meget ondt, så ville jeg kontakte lægen, men prøv at se om det ikke hjælper bare at få slapper lid af, der er jo ekstra pres på kroppen når man er gravid

Tak for dit råd jeg må prøve at slappe noget mere af...

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

IG skriver:

Jeg havde også ondt i mit haleben i min første graviditet, og endte med en sygmelding i uge.24, fordi jeg til sidst ikke kunne mærke mit ben.

Så afsted til lægen med dig.

Anmeld

5. februar 2013

Victoria2013

Jeg har også haft en del lændesmerter (nederst på ryggen) næsten hele tiden... godt nok havde jeg lidt i forvejen, men den ekstra tyngde man får belaster jo rygsøjlen ekstra meget. Det er heldigvis ikke bækkenløsning jeg har

Jeg går til fysioterapeut og det hjælper altså lidt med den massage engang imellem og så får jeg nogle øvelser at lave hjemme, som er gode for ryggen og lænden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.