En rigtig lurer er jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Tynermus: Jeg synes ik' du er en underlig perverteret lurer. Der skal sgu da ét eller andet til for at skabe bare et minimum af spænding, når man er på barsel. Min eneste bekymring er, om de dér mænd i vinduerne tror, du lurer på dem... Tag dig i agt! Nogle harske mænd tænder på "nybagte" mødre - tror jeg. (H) Helle, som ville glo, hvis jeg havde muligheden[/citat] Ja og jeg tror at der er mange af dem herude på landet :) Der var en der piftede efter mig den anden dag (Han var nok omkring 50+) Også selvom jeg gik med barnevogn!! YWW! - Måske han troede jeg var barnepigen - FNIS! ;) Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2008

Helle30

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Tynermus: Jeg synes ik' du er en underlig perverteret lurer. Der skal sgu da ét eller andet til for at skabe bare et minimum af spænding, når man er på barsel. Min eneste bekymring er, om de dér mænd i vinduerne tror, du lurer på dem... Tag dig i agt! Nogle harske mænd tænder på "nybagte" mødre - tror jeg. (H) Helle, som ville glo, hvis jeg havde muligheden[/citat] Ja og jeg tror at der er mange af dem herude på landet :) Der var en der piftede efter mig den anden dag (Han var nok omkring 50+) Også selvom jeg gik med barnevogn!! YWW! - Måske han troede jeg var barnepigen - FNIS! ;) Trine [/citat] Jeg ved sgi da godt hvorfor han piftede Tynebabe: Du havde da glemt at fjerne alle de ammeindlæg, du har brugt til lookalikebilledet:))

Anmeld

17. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Tynermus: Jeg synes ik' du er en underlig perverteret lurer. Der skal sgu da ét eller andet til for at skabe bare et minimum af spænding, når man er på barsel. Min eneste bekymring er, om de dér mænd i vinduerne tror, du lurer på dem... Tag dig i agt! Nogle harske mænd tænder på "nybagte" mødre - tror jeg. (H) Helle, som ville glo, hvis jeg havde muligheden[/citat] Ja og jeg tror at der er mange af dem herude på landet :) Der var en der piftede efter mig den anden dag (Han var nok omkring 50+) Også selvom jeg gik med barnevogn!! YWW! - Måske han troede jeg var barnepigen - FNIS! ;) Trine [/citat] Jeg ved sgi da godt hvorfor han piftede Tynebabe: Du havde da glemt at fjerne alle de ammeindlæg, du har brugt til lookalikebilledet:))[/citat] HARH HARH!!!!:D Den var sgu go´! Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.