En rigtig lurer er jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. marts 2008

Tynen

Når I går med barnevognen - Kan I så lade være med at glo ind af folks vinduer når i går forbi husene?

Min kærest´ og jeg var lige ude og gå her idag, da han lige pludselig spørger mig om jeg altid gør det når jeg går!

BUSTED!

Aner ikke hvorfor - Det er en ren refleks for mig! - Er det helt ved siden af, for så må jeg straks ophøre med det! :)

Trine - Sniger! Med nøgen dame på sofaen længere oppe af vejen! - Måske derfor.. Der sker så meget mærkeligt i den her by!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2008

Siber

Du er ikke den eneste!
Jeg ved hellere ikke hvorfor jeg gør det, men jeg synes det er sjovt at se hvordan folk bor, også kan jeg ikke lade være med at gætte hva det er for nogen der bor det!

men jeg hader hvis andre lurer ind af vores vinduer8D

Knus Siber, der også er kratlusker!(L)

Anmeld

15. marts 2008

Susan1978

hmm nu er der ikke skide mange vinduer her ude på bøhlandet.. men jeg kan sige så meget at jeg hvert fald regner med at ingen kigger ind af vores vinduer.. den ene aften gik jeg rundt i bare yver også så jeg pludselig svigermor gå rundt ude i gården... UPS.. men hva.. hun klarer det nok.

men når jeg så endelig kommer ti byen, så skal der gloes ind af vinduer.. :D Der hvor mine forældre bor er et parcelhuskvarter.. hehe der bliver luret mange vinduer og haver osv.. fedt sted at gå med barnevogenen..

Anmeld

15. marts 2008

Tynen

Siber skriver:

Du er ikke den eneste!
Jeg ved hellere ikke hvorfor jeg gør det, men jeg synes det er sjovt at se hvordan folk bor, også kan jeg ikke lade være med at gætte hva det er for nogen der bor det!

HA! Hvor godt!

Fortrød lige da jeg havde sendt indlægget, for ville ikke have at folk troede jeg var sådan en med snuden mod vinduet! :)

Men synes selv det er sjovt at se hvordan folk bor!

Men desværre er jeg blevet busted 2 steder det samme hus :)
Ham den ældre mand der bor der, sidder åbenbart altid ved vinduet - For har fået rimelig meget øjenkontakt med ham 2 gange! - Så nu gør jeg det i hvert fald aldrig der mere! :)

Fatter ikke hvorfor det er så spændende - Men er virkelig begyndt at tænke over det efter min kæreste sagde det til mig :)

Trine

Anmeld

15. marts 2008

birgittemarie

Også mig, men jeg prøver ihærdigt at lade være og jeg lader fuldstændigt som om, jeg ALDRIG kunne finde på at kigge, hvis jeg skimter en skikkelse derinde 8D
Jeg går også og gør mig tanker om, hvem der bor der og hvad de mon går og tænker på og laver derinde og helt afhængigt af mit humør er de enten søde eller dumme (C)

Hahahahhahahha Susan 8D Svigermor, åh gud fri mig vel...

Knus fra Birgitte

Anmeld

15. marts 2008

Susan1978

birgittemarie skriver:

Også mig, men jeg prøver ihærdigt at lade være og jeg lader fuldstændigt som om, jeg ALDRIG kunne finde på at kigge, hvis jeg skimter en skikkelse derinde 8D
Jeg går også og gør mig tanker om, hvem der bor der og hvad de mon går og tænker på og laver derinde og helt afhængigt af mit humør er de enten søde eller dumme (C)

Hahahahhahahha Susan 8D Svigermor, åh gud fri mig vel...

Knus fra Birgitte

Vi bor jo på samme gård.. de bor i hovedhuset og vi en Linge.. (staves?)

Anmeld

15. marts 2008

Siber

Tynen skriver:

Siber skriver:

Du er ikke den eneste!

HA! Hvor godt!

Fortrød lige da jeg havde sendt indlægget, for ville ikke have at folk troede jeg var sådan en med snuden mod vinduet! :)

Men synes selv det er sjovt at se hvordan folk bor!

Men desværre er jeg blevet busted 2 steder det samme hus :)
Ham den ældre mand der bor der, sidder åbenbart altid ved vinduet - For har fået rimelig meget øjenkontakt med ham 2 gange! - Så nu gør jeg det i hvert fald aldrig der mere! :)

Fatter ikke hvorfor det er så spændende - Men er virkelig begyndt at tænke over det efter min kæreste sagde det til mig :)

Trine

Jeg prøver også at være usynlig når jeg gør det, du ved på den smarte måde! En gang har jeg smasket næsen ind i et vindu, heldigvis et butiksvindu, jeg ved ikke men lige pludselig var ruden bare tættere på end jeg lige så (ja jeg var ædru) kæft det gjorde nas, men jeg var jo nødt til at skjule det, for det var meget pinligt!

Siber, der ikke trykker næsen mod ruden mere!

Anmeld

16. marts 2008

bette

[

Trine

Jeg prøver også at være usynlig når jeg gør det, du ved på den smarte måde! En gang har jeg smasket næsen ind i et vindu, heldigvis et butiksvindu, jeg ved ikke men lige pludselig var ruden bare tættere på end jeg lige så (ja jeg var ædru) kæft det gjorde nas, men jeg var jo nødt til at skjule det, for det var meget pinligt!

Siber, der ikke trykker næsen mod ruden mere!

haha er også en vindues kigger. men kigger mere fordi jeg vil se hvordan andre har indrettet sig.. hehe
og jeps har også prøvet den med at smække mit fede fjæs ind i en rude..
i mit tilfælde var det så bare til en stor fest hvor jeg ville gå indenfor (var ude i deres have) mens havde ikke set at deres skydedør ikke stod åben mere.. kan godt sige dig dem der sad i sofaen skreg af grin.. !! men hva.. så fik de da lidt sjov den aften:$

Anmeld

16. marts 2008

mor til en del

He he he hvor er i altså spøjse,:P

nej jeg kigger ikke ind af folks vinduer når jeg går med barnevogn, måske af den simple grund at vi jo bor ude på landet og der er et godt stykke hen til naboen, der når vi aldrig hen inden Cilas sover.;)

Men jeg tror såmænd også jeg ville lure lidt hvis jeg boede i byen.

Lisbeth.

Anmeld

16. marts 2008

Helle30

Susan: Længe. Jeg har ingen steder at glo hen, når jeg går med barnevognen. Vores nærmeste nabo bor 500 m. væk (har vores egne marker hele vejen rundt om gården) og hans hus har jeg været i, så det behøver jeg ikke lure fra gaden. De andre på vejen kan jeg sagtens glo på. Der er altid et godt stykke forhave, så man ikke ser ud somom, amn kigger lige ind i stuen. Men i går kørte jeg en tur til Marienlyst (sommerhusonr. på sydfalster) og der er bare sket så meget, siden jeg var der sidst, og der var virkelig meget lækkert byggeri at kigge på. Igen er der jo så langt op til facaden, at min gloen ikke kunne betegnes som vindueskiggeri. Tynermus: Jeg synes ik' du er en underlig perverteret lurer. Der skal sgu da ét eller andet til for at skabe bare et minimum af spænding, når man er på barsel. Min eneste bekymring er, om de dér mænd i vinduerne tror, du lurer på dem... Tag dig i agt! Nogle harske mænd tænder på "nybagte" mødre - tror jeg. (H) Helle, som ville glo, hvis jeg havde muligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.