Er chancerne mindre efter udskrabning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Chili

Silas <3 skriver:

Fuck fuck fuck! Så 'hellere' få det ordnet på sygehuset! Men du kunne jo ingenting gøre 

Kunne du se det lignede et 'menneske' ?? Og undskyld alle spørgsmålene, synes bare det er vildt 

Det helt i orden.

Havde også en tid dagen efter, men det hele skete ligesom bare...
Nu har jeg jo født, så sammenlignet med den rigtige fødsel havde jeg ligesom "veer"... Fostret var inde i fosterhinden stadig, vil jeg tro, da det lignede en hinde.. Men man kunne godt fornemme at det var et lille menneske, arme, ben, hoved osv. Det var forfærdeligt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Christina :-)

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

Hej Allesammen... 

jeg fik en udskrabning i novembers sidste år..    Er chancerne mindre for at ku blive gravid igen..  !! Er bekymret efter en mulig sa.    Hvordan har i oplevet at blive gravide efter udskrabning..  

Du har sa sagt du selv fødte ham??

Anmeld

5. februar 2013

Silas <3

Chili skriver:

Det helt i orden.

Havde også en tid dagen efter, men det hele skete ligesom bare...
Nu har jeg jo født, så sammenlignet med den rigtige fødsel havde jeg ligesom "veer"... Fostret var inde i fosterhinden stadig, vil jeg tro, da det lignede en hinde.. Men man kunne godt fornemme at det var et lille menneske, arme, ben, hoved osv. Det var forfærdeligt!!!!

Ja, for den er da alligevel omkring 5 cm på det tidspunkt 

Kan slet ikke forestille mig hvilket mareridt det må ha været 

Anmeld

5. februar 2013

Chili

Silas <3 skriver:

Ja, for den er da alligevel omkring 5 cm på det tidspunkt 

Kan slet ikke forestille mig hvilket mareridt det må ha været 

Det er noget ingen burde opleve

Anmeld

5. februar 2013

Silas <3

Chili skriver:

Det er noget ingen burde opleve

Det er SÅ forfærdeligt

Anmeld

5. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

mortilelias:-) skriver:

Du har sa sagt du selv fødte ham??

Ja jeg fødte ham selv men fik udskrabning da moderkagen sprang under fødslen..    

Anmeld

5. februar 2013

1990h

Ja jeg fødte ham selv men fik udskrabning da moderkagen sprang under fødslen..    

men hvilken uge var det så i..som en før har spurgt har du skrevet to forskellige uger på..og der jo lidt forskel

men hvad jeg kan læse mig til burde det ikke have noget at sige at du har fået en udskrabning

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Hej Allesammen... 

jeg fik en udskrabning i novembers sidste år..    Er chancerne mindre for at ku blive gravid igen..  !! Er bekymret efter en mulig sa.    Hvordan har i oplevet at blive gravide efter udskrabning..  

Jeg tror bestemt ikke det har betydning. De der er skrabt ud, er jo ikke noget du skal bruge i den næste graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.